Meditation Chakra

S'è tutti i chagresi umani sò in funzione nurmale, allura hè una persona sana, animosa è felice. Hè per quessa chì a meditazioni annantu à i chakras hè cusì impurtante, permettenu d'apre e utilizanu u so putinziali per u 100%. Hè nutate chì, in più di a meditazioni per l'apertura di chagres, ci sò meditazione di purificazione o rinforzie chakras è auras. Questu permette di crescita di u nivellu generale di a vitalità umana è alcanza una massa di effetti effetti lucali.

Meditation Chakra: Ansalziamentu

In ogni meditazioni per l'apertura di chakras o di a so amplificazione, inevitabbilamenti trovi u bisognu di respirazione propria. Hè cunsigliatu da stu modu:

  1. Rispira in profundità è prumucalli in a profonda. A durata di l'ispirazioni è l'expirazione sò da esse u stessu.
  2. Aduprate à respira, rilassate.
  3. Fate e transizzioni spiaghjolu di l'inspirazione à l'exhalazione è vice versa: questu hè chjamatu respirazioni cuntinua.
  4. Pigliate qualchì minutu per praticà.

Mentre accumente o attivà i chaghji da a meditazione, ùn si micca scurdatu di sta voce, è tutte e tècnichi viranu da facilmente. A strada, i video chjappuri di apertura di meditazione di vidite chì pudete vede in questu articulu.

Meditation per i sette chakras

Piglianu lu mètudu di a meditazioni chakra, chì vi permette di cuncentra à a vostra attenzione nantu à ognunu di i chacchi, cuntribuiscenu à u so rinfurzà è l'esercitu. Sposta da quale scopu persequiteghja, pudete travaglià in chakra unu per un di u fondu, o sceglie un di elli è avete una meditazione chacra dirigita. Pigliate a seconda opzione.

  1. Sceglite u chakra chì vulete travaglià.
  2. Pòvi in ​​una pusizione cunfonda - megliu da u lotus. A volta ci vole à chjana.
  3. Relax as much as possible.
  4. Principiu cù respirazioni in profonda è esaminazioni, pratiche à u rispiru contru.
  5. Concentrate a vostra attenzioni nantu à l'aria induve u chakra si trova. Pruvate per sèntelu (no tutti pò facenu per sempre).
  6. Se fate tuttu ciò chì hè ghjustu, in a zona chakra intende senti o friddu, coscia, pressione o muvimentu.
  7. Quandu aghjunghje stu sentimentu, cuncintràrisi.
  8. Mantene a vostra attenzione per quandu puderete.

Cusì, sicondu a quantità di u vostru tempu, pudete travaglià u quellu di u chakra, o tutti in a secunna dirusta (necessariu à fondu). Cù u travagliu regula, avete sentutu i chagres faciuli è faciuli. Certi piacerebbe sentenu in 5 minuti, è l'altri necessanu parechji siqueri di furmazione per questu, perchè ùn preoccupa micca, se micca tuttu u travagliu, pruvate una altra volta.