Chiesa di Cristu


In u sudu-punenti di Malacca , nantu à a costa di u fiumu di Malacca, hè una edizzioni di brick-reddita brillanti - l'antica ghjesgia Protestante di Cristu. Hè un di l'ogettivi cchiù populari è fotografiatu di a cità. Hè per quà ogni turistu chì vene à Malacca hè obligatu à visità a chjesa di Cristu.

Storia di a Chiesa di Cristo in Malacca

In u 1641, a cità passò da l'Imperu Portugallu à Olanda, chì era u mutivu di a speranza à u Cattolicu Romanu in u so territoriu. A Chiesa di San Paolo hè statu rinuminata Bovenkerk è servia cum'è a chjesa principale di a cità. In u 1741, in onore di a celebrazione di u 100 anniversariu di l'autori Olandese, hè decisu di custruisce una nova catedrale in Malacca. In u 1824, in onore di firmatu un accordu per a transizione di a cità sottu u dirigenti di a British East India Company, a catedrale in Malacca fù cambiata a Chiesa di Cristu.

Finu à u principiu di u XX sèculu l'edificiu era dipinciutu biancu, chì si distinga favurèvule in u sughjettu di l'edificazioni vicini. In u 1911, u culore di a chiesa di Cristu in Malacca fù cambiatu à u russu, chì diventò a so carta di cummerciale.

L'architetturale di a Chiesa di Cristu in Malacca

L'estructura hè una forma rectangulari. Cù un altu di tettu di 12 m, a so longa hè 25 m è a so largu hè 13 m.L'Cristia di Cristu in Malacca hè stata custruita in l'estilu colunale neerlandese. Hè per quessa i so mure anu erettu da altri brique, è u tettu hè cupartu da e tile Olandese. Per finisce u chjovi di a Chiesa di Cristu in Malacca, eranu impiccati blocconi granitichi, chì urdinaria serve com'è un ballastu in navi merchant.

A dicurazioni di i vituglii di a cattidrali hè stata presu dopu a catturà di a cità da l'autorità britannica. In questu casu, i finestali originali eranu ridduceddu assai in grandezza. U porch è a sacristía di a Chiesa di Cristu in Malacca eranu eretti solu da a fine di u XIX seculu.

Artifacts di a Chiesa di Cristu in Malacca

A cattidrali Protestanti cchiù anticu di a cità hè interessante è micca solu per u so stile architetturale insosice, ma dinò per a so ricchezza ricca di artifacti religiosi. I visitori à a Chiesa di Cristu in Malacca anu a pussibilità di acquistà cù esse antichi esibiti cum'è:

  1. Church bell. Stu scopu data di 1698.
  2. Altare Bibbia. Hè cunnisciutu per a so tappa di latru, nantu à quale sò stampati a parulla 1: 1 da John in Olandese.
  3. I navi altare di pianu. Stu artefactu hè di u periodu in Italia. Malgradu u fattu chì i navi sò à dispusizioni di a chjesa, sò stati guariti in a volta è raramente esse esse cede per u publicu.
  4. Memorial, plaques, plates. Sò representati blocchi di pavimenti, chì sò inscribed the inscriptions in Portoghese, Inglesu è Armenianu.

In a Chiesa di Cristu in Malacca, pudete assicurà annantu à i banci di 200 anni, cumprà un souvenirs è a paraphernalia church, facendu perchè una donazione per u so sviluppu. L'entrata à u tèmpiu hè liberu.

Cumu à accede à a chjesa di Cristu?

Per esse acquainted with this monument architectural, deveru andà à a parti sud-occidentali di a cità. A Chjesa di Cristu in Malacca hè situata vicinu à l'Avenue Jalan Laksamana è a Regina Fountain Victoria. Turistici chì viaghjanu in viaghju di u carru pò parte da u centru di a cità à a facilità in menu di 10 minuti. Per fà questu, andemu à sudu à a Ruta 5, o Jalan Chan Koon Cheng.

I fanali di i caminetti sò megliu di sceglie a strada Jalan Panglima Awang. In questu casu, u percorsu sanu à a Chiesa di Cristu in Malacca hà presa cinquante 50 minuti. Nanzu à ellu, ancu in u bus numero 17, u prossimu di l'stazione centrale.