Crater Lake Yak Loom


Yak Loom, o Yeak Laom (Yeak Laom) hè unu di i deci più notevuli è cunsigliatu per visiti à i laghi di u cratère è appartene à a lista di destinazioni d'ore per i visitanti in Cambogia .

Storia di l'ocurrenza

In u nostru pianu sò i laghi, chì in u tempu avianu cumpostu i cràters di u vulcano. Puderanu esse in i cràculi di i dui vulcani attivi è in u locu di l'extinguiti. Distinanu in u culore, a trasparenza è a cumpusizioni d'acqua (ci sò l'acide è i laghi novi). E si avemu parlatu di a storia di u lagu di Crest, Yak Loom, hè unu di quelli chì anu parechje nantu à u situ di un vulcano attivu. Circa 4 mila anni, com'è u risultatu di una eruptiona di lava, si furmò un cràtteru, chì sussigau, naturalmente, chinu d'acqua è divintò un crateru lago, Yak Lohm.

Chì pudete vedere u lavu Yak Loom?

Yak Loom hà diventatu assai spertu cù i turisti in Cambogia per u so spettaculu straordiale di e spiunità di l'acqua è i boschi tropicali circundante. A forma di Yak Lohma hè vicinu à u circhiu ideale. A prufundità di u lavu hè abbastanza grande, quasi 48 metri, hè per via chì l'acqua hè di purezza eccezziunale è di trasparenza.

In ghjiru à u lago, i turisti sò aggraditi da e piantazioni di a vegetazione tropica cù assai animali exotici è i pani. Tuttu stu atmosfera hè induve prublemente per una vacanze tranquilla è pacífica in a spiaggia di u lavu, da a civiltà è di a cità è à u stessu tempu in armunia cù a natura.

Cumu visitare u lagu di Crassu di u Yak Loom?

Crater Lake Yak Loom aghjusteghja quelli chì vulete vede in a cità di Battambang. Accustà à u lavu hè faciule, perchè a ruta hè bella. Pudete ottene di a cità di Banlung, chì hè a capitale di a pruvincia di Ratanakiri in u nordestu di Cambodia. A durata di u percorsu da Banlung à Battambang hè solu à 5 km. In modu, andendu in vacanze à u lavu, ùn si micca scurdate di vestiti apposta è di sprays da i insetti, chì sò parechji.