Brunei Centro di Storia


Brunei Center for History hè unu di i musei più famusi in u paese. Hè statu creatu da u decretu di u Sultanu Hassanal Bolkiah. L'ughjettu primariu di u museu hè stata una ricerca. U centru stòricu hà documentatu, è seguita per fà, a storia di u paese è hè ingaghjata in a genealogia di a famiglia reale.

Chì ci hè interessante nantu à u centru di a storia?

In 1982, u Centru di Storia prima apertu e so porte à i visitori. À quellu tempu, a cullizzioni di u museu avà avè visti risichi: documenti stòrici, persone di a famiglia reale è articuli trovani à scavi duminii archeologichi. A storia di Brunei hà a so radivenza più longa in a regione, cusì u Centre di Storia attrae turistere chì ùn mancu appena di prugettu più in u passatu di u paese.

Sultanu Hassanal Bolkiah crede chì a storia di l'statu si deve apertu à tutti è esaminade da u museu ùn sò micca solu un studiu sternu di a storia, ma dinò una presentazione propria à u publicu. Oghje tutti pò aghjustanu e pagine interessanti di a storia di Brunei.

Unu di l'indicazione più impurtanti di u travagliu di u centru scienticu hè u studiu di l'arbre genealugicu di a famiglia reale. I turisti ponu, cù l'aiutu di una petite scursioni, amparate di i membri principali è di quelli chì avianu un rollu cruciali in a vita di Brunei.

U Centre di a storia stanu abitatu in un edifiziu mudernu di i dui stili in Asia. Per fà fà più faciule per u turista per navigà tutte l'inscription in u museu sò duppide in inglesu.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u mira di trasportu publicu. À u centru di u centru ci hè un autobus parlu "Jln Stoney". Pudete ancu ottene u locu in taxi, u palazzu si trova in a intersezzione di e strade di Jln James Pearce è di Jln Sultan Omar Ali Saifuddien.