Residenza di u Sultanu di Istan-Mankeleda


Credu chì u palazzu più grande di u Sultanu in u paese arabu più famudu è riccu - l'Emirati Arabi Uniti? E micca ccà. A più grande residenza di u capu di statu, più ch'è u palazzu di u Sultan Istan-Mankeleda (Istan Nurul-Iman) in Brunei , ùn ci hè nimu in u mondu. Hè parechji volte più grande chì l'scala di Buckingham è u Palazzu di Versailles è impresi cù a so architittura orientali rinforzata, cumplementata da un pittorescenu d'uttellu è un decoru d'altru luxu.

Storia di a custruzione

  1. A residenza di u Sultan d'Istan-Mankeleda hè stata custruita in tempu récord - in solu dui anni. I primi esperti mondiale anu intervenitu in l'implementazione di u prughjettu architettonicu principalu di u paese.
  2. A cumpusizioni esterna hè stata creata da Leonardo V. Loksin. Hà sappiutu à cunghjunghje cù e tradizione islàmica tradizionale, stile europea è auturiche architettoniali malese in u disignu di e facciate di u palazzu.
  3. U principal designer di l'internu di a residenza di u Sultan Istan-Mankeleda fu Huang Chu - u famusu disignatore chì hà travagliatu annantu à u cult hotel di Dubai - Burj Al Arab.
  4. I materiali in a custruzzione è a decorazione sò stati scelti assai cun cura. U megliu provee famigliali sò stati scelti. Graniticu è tessili impurtati da Cina, vetru di Gran Bretagna, marmurinu d'Italia, tappe per Sadov Arabia.
  5. A grand inaugurazione di u palazzu hà fattu un ghjornu storicu - 1 di ghjennaghju di u 1984 - u ghjornu chì u statu di Brunei divinni sovranu.
  6. In a residenza ùn ci hè micca solu un sultanu cù a so famiglia è numerosi servitori. Eccu ancu vive è travaglià òrganu di guvernu impurtanti, cumpresu u Primu Ministru di Brunei.

Figuri impressiunanti

Cume accade à a residenza di u Sultan Istan-Mankeleda?

Pudete ingrandà u territoriu di u palazzu di u Sultan più luxurianu in u mondu cun libertà di gratuitu, ma solu una volta annu. I porti di a residenza aperta per tutti quelli chì vulete sanu immediatament dopu u mesi di u Ramadan. I musulmani sò admittiti annunziu per 10 ghjorni, rapprisintanti di e altre fede u puderanu entre u palazzu solu in i primi trè ghjorni.

Immediatamente prestite prestu per u fattu chì avete a suffriri una grande cella. Ci sò assai persone chì vulemu vede u sultanamentu grandi personalmente. Ogni ghjornu, u palazzu hè visitatu da circa 200 000 pirsuni (per riferimentu, solu quant'è parechje persone vanu in a capitale stessu). Inoltre, avete bisognu di sottumessu à una scassa analisi medica. U fattu hè chì u capu di statu è i membri di a so famiglia sò beneniscendu benedizzioni queste ghjorni apre i porte à tutti i clientni, cumunicanu liberamente cù tutti i visitatori, senza limitallu u so spaziunale persunale. Dunque, u populu di u Sultan Istan-Mankeleda ùn sò micca permessi di avè signu di alcuna malatie per a prutezzione di u regnu di l'infezzione accidintali.

À a sortida da u palazzu vi offre un prugettu è vi prisintà un rigalu memorable. Tutti i zitelli anu datu petra schjetta verdura cù muniti.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare a residenza di u Sultan Istan-Mankeleda hè pussibile solu cù u carru. Ùn ci hè micca un trasportu publicu ferme vicinu. Distanza da l' aeroportu hè 14 km. U modu più veloce è cunvientu hè di trasfurmà à u Lebuhraya Sultan Hassanal Bolkiah. In a rotonda finali, piglià a direzione orientali è seguite Jalan Raja Isteri Pengiran Anak Saleha à u tribunale.