Cake on yogurt - ricetta

Cù l'aiutu di u kefir pudete pudè ghjunghje un pappaghjolu senza legatu. Pane pasticceria sò viaghja adattati per a torta di Napoleone, per pastelli cù crema agria o frutti crema. Agghiastezza un pastelu di kefir in un multivariatu o in u fornu.

Torta "Napoleon" nantu à iogurt

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Prima facemu un testu kefiru per un pastellu. Sift the flour, impone l'ovu in questu, pour dans kefir. Agghiunce u salinu è ghjustu a pasta. Femu da ella à un pappuluzza, fate cù una pappella bianca o napulite è si mette in a neve di a meza ora. Mentre a pasta ricca, tagliate a mantova in tarmini piccati è lascià a sopra ligne. Mettite a mantega è i dui vetri di farina, cugliunità l'amuite (ùn fracassate micca!). Scacciate a pasta di una forma di quadru, in u mezzu aghjustemu a farina cù farina. Foldle u cuneu è strince i spiculi.

A prussima, a pani hè scelta in forma di un rettangulu è inturnutu à mezu. À novu postu nantu à a meza ora in a fria. Dopu à 30 minuti, piglia a pasta, aghjunghje quattru volte, fighjemu in u friddu durante 20 minuti. Stu prucessu, siddu vulete, ripetirememu parechji volte più. Prudire di bocca hè divisu in parechji partiti idèntique, rotolate è fugliate.

Per fà una crema, u latte è u zuccaru bullente. Friture l'arruste in u fornu à u culore d'oru, imposite i olii in questu, stirate finu à chì i pappà disolvi. In questa muzzica, fremenu u latte dulce è a vaniglia. Portu un focu lento è, stirringamenti, portanu à foglia. Avemu guasgiu.

Scambià e crosta cù crema, sprinkle a cima è i costi di ogni uitu è ​​si stalla à pusà finu à i tullarii sò imbottiti. Cake "Napoleon" hè prestu!

Un altru tipu di pasta di kefir per un torta hè un bìaddu livante di mezza biscottu fattu da una pasta. L'ugguite di zuccaru è di a mantova pò esse riduce si vulete, ma in nisun casu pò esse escluditu da a crema agria. Duna a ligereza di teste è u gustu cremosu delicatu.

Chocolate cake on yogurt

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

U zucchero hè struitu cù mantra è ova. Pour kefir è aghjunghjene a crema agria. Stir until homogeneous. Calcina a farina cun pienza di furnisce, cunglite cù cacao. Gradually pour mixture seques in liquidu, rinfrescalla. A pasta debe avè a listessa densità cum'è a pancakes. A pasta hè divisa in dui parti, vènenu altervativamente in un mudellu è furnite finu à marrone.

Per a crema, fegate di a so mannarosa brutta è a mità di a panda di latte cunghjuntu. Questa hè a prima parte di a crema. A seconda parte hè preparata cum'è seguite: batte l'ova è u zuccherinu, diluce cun u latte è, aghjustendu a farina, portanu a misura in u puntu di ebbulenza, mentri si prumesse in spessu. Partigemu è aghjustanu tutti e parte di a crema. Se a massa hè troppu grossa, diluce cù u lattu à u statu desitxutu. Sì a crema hè stata capita Liquid, pudete aghjunghje a so bocci di latte di latte cocia.

Scambià e crosta cù crema è decorate cù pezzi di frutta. U nostru tarottulu di chocolate hè prestu!

Cù i stessi pezzi, pudete appruntà è torta à u iogurt cun cunfitturi. In questu casu, ciaremu a torta cù un cunfruitu adattatu, cunfettu o cunfettu.

Per piglià un torta marbre di kefir, u cacau hè aghjustatu solu à a mità di a massa. A seconda parte mantene a bianca. Trasfurmà cù cura di i dui culori di a massa, dividite à meza è aghjunse tutte e sti dui pasticcerie, ma digià cun un patrone di marmaru.