Dough for dumplings cherry

U cherry savuelle - una surgente di vitamina C è parechje altre sustanziali utile, sicuru, hè più utile in a forma prima, ma di volte volere trattà quellu chì hè diliziu. Fà à preparalli pane - vareniki cù ciliegie . Luminoso, nutizie, vi permettenu di facilmente è rapidamente alimenta a famiglia, sour envelopes di pasta cun un fruttu succetu, fragranti, com'è ancu com'è fastidiosa.

Per fà dumliu dumplings, avete prima amassi a pasta. Ci hè una quistione, chì hè a pasta di vareniki cù cherries differenti di l'altru? Prima, hè culuratu cun una piccula cantu di zuccaru, perchè i ciliegie sò generalmente bagnu assai amiche. A siconda diffarenza - questa bacca dà un gran successu di zucchero. Per fà chì i sobri ùn anu micca cascà fora durante a preparazione, a pasta pè dumplings cherry sò più densi.

Cumentu a preparazione di u pranzu, per suprattuttu, cù a preparazione di baga: paghe in u cirice, sguassate i colti, rinsegna à appaghjà. Quandu hà fogliate, rinfriscà l'osse. Pute u baccelli in un colatore, per fughje u zucchinu, è in ssu intantu, cura di u second ingredientu. Dientete cumu fà a pasta di vareniki cù ciliegie.

Pappulina fresca per dumplings cherry

Ingredients:

Preparazione

A farina, per suprattuttu, deve esse addossu - u megliu di tutti - immediatamenti in un tavulinu, in quale sarà ghjunghje a pasta. Warm up the water, dissolve u zùccheru è u sali. L'acqua ùn deve esse calienta, ma circa a temperatura di u corpu o a temperatura di l'ambienti. Pour l'acqua in porghje scorci, chì anu passendu cù a farina. Ci hè necessariu assai tempu di mischjà, in prima pò esse chì ci hè moltu turmentu. Ùn aghjunghjenu acqua, cuntinueghja furminu, pocu à pocu in tuttu a farina "vi sarà". À a fine di u prucessu, amassi a pasta cù l'oliu. Se ùn ci hè micca un oliu, pudete aduprà a so virde.

I dumplings dumplings cun cherries nantu à l'acqua sò densi, elasticu, prima di fà stallà, lasciate.

Pudete cambià cambiammi a ricetta agghiuncennu un ovu - cusì a massa ferma elastica è piacevule.

Dumplings, dumplings, ciliegie, acqua, uovo

Ingredients:

Preparazione

In a farina tamanta, fate l'ova, beata cù u zuccaru è u salinu, aghjunghje un oliu ligne (ùn hè micca necessariu funnulai) è, aghjunghjendu l'acqua di soda, amassi a pasta. Serà assai assai più suave è più suave chì in a ricetta previa.

Pasta, dumplings, ciliegie, yogurt

Una altra opere interessanti è simplicità simplice. Kefir hè megliu per sceglie almenu u 2,5% di grassu, a pasta in questu casu serà più gustosu è più dilicatu. Pudete aduprà u latte à levitu o iogurt ingeratu.

Ingredients:

Preparazione

Per sta ricetta, hè impurtante ùn scurdate di a regula: u kefiru devia esse à a temperatura di l'ambienti. Imbulighjate a farina cù salinu è suminà à un tastu. Pour in kefir, aghjunghje l'oliu vegetale. Merci a cura di a pasta, finu à questu ellu ùn vippu micca firmatu à e to mani.

Pudete aghjunghje u zùccheru è l'ovu à a lista di ingredienti, ma in questu casu, a quantità di farina deve esse crescita da una vittura, altri chì a pasta ùn sera micca prufughtu quantità è quandu si venaiki a vareniki di culatta.

Allora, a pasta di dumplings cherry hè prestu, a ricetta di u pianu hè cunnisciutu da tutti. A pasta si deve esaminata, cutturata in diamanti o circles, mette l'impegnu è prutegge i fiurati. Vareniki pezzu pò esse fritto in acqua fogera o sivertau per un usu futur.