Comu coceranu manciari?

Sè dighjà dipenditu cù tutti i posti fantastichi è intricate o vanu quarchi cosa dolce è inusual, ma micca piglià assai tempu per a cucina, ricumandemu à preparà un furnitu in u manzone di u fornu.

Questa pizzetta hè prestu prestu, è u so gustu hè allora ogni dubbitu degninu di l'altitudine ellu.

Da e nostre ricette avete amparate cumu pudete simplici è rapidamente aghjunghjite i pezzi è ciò chì ripie per elli.

Mele stuccate cun u melone, nocere è pezzulli - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Per agruvià cù u melatu, hè megliu tandu selezziunate manci cù una polpa forte, densa è di pelosa densa. Ideale per sta preparazione sò i frutti di a varietà Simirenko è Antonovka.

I pezzi selezziunati sò mine, struciate seccu è da u cantu di u peduncle, aghjustemu u core, eliminendu a casella di semente è una polpa pocu in giru. L'oliu hè mischieru cù frutte trituatta è lavoru pasciuti è pienu cun u mischju di u vacu in u fruttu.

Arreglà manni in a furmazione per foglie o nantu à un fragnu di furna è i mette in u forno, chì precaleremu in anticipu à 190 gradi. Dopu cinquanta o vinti minuti, un trattatu diliziosu è gustu hè prestu.

A ricetta pò esse un pocu variata, in usu di pasci è i frutti di prunes senza pesti, in quale pudete ancu mette a meza u nucleolo di u walinu. Ùn serà micca menu savurosu è originale.

Pani zitu in a pasta - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima, preparanu a pasta. Per fà quì, aghjunghje a mantra di crema crema, u zùccheru è u polu di puddastru à a farina tamanta. Fracchemu a massa per avè un migliu chjaru assai, simili à a breadcrumbs. Avà aghjunghje un pocu acqua è mischjà a pasta, alcuni a so plasticità. Furmatu da farina farina, aghjustemu a tavola nantu à a table in moltu farina, rintraciu cù un pappu rinu è chjappà quattru cercle da u pianu risultatu. U so diminuitu si duverebbe cumu per ch'elli si sianu da manghjà i pani.

In seguitu, aghjustemu u core di i frutte di u pumu da u cantu di u troncu è sceglie i cavitate cù cunfettu di curranza. Avà poi piglià u fruttu nantu à i tagghiati di pasta, sullivate i so arme è l'arragghiò cù un saccu.

Scambià a superficia di i prudutti cun u ovu battezzu, frettu cù u zuccheru è mandi à u fornu à l'incultura in anticipu à 185 gradi. Dopu à 25 minuti, un postu cusì diluventi, fragranti è di bocca è prestu.

Mancioli cocizzati cun quagliu cottage, pezzi è zucchero - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Per fà u manciari forti per sta prezzione, aghjustà u furmagliu cù u zuccaru granulatu è u paniquerdu lavatu è, se u riposu hè seccu, aghjustemu ancu una pocta crema agria.

Avemu lavatu è lavbe secarate i frutte di u pumu, postu chì aghjustemu u core cun una poca cantità di pulpa da u cantu di u trondu. Pienu i vacanti furmulati in i frutti disposti cun u fuciliu di curduli è pusonu e fossi in un cisterna per foglie, in quale emu un pezzu di acqua. Avemu una dessert in u fornu chì precalemu finu à 180 °. Hè trenta minuti dopu, un trattatu gustoso è diliziu hè listessu. Fate qualcà un pocu è diventate.