Salt spreading

Cignite, cumbattimentu, disputa, riuturi di furore è furore - tuttu questu in a nostra vita pò appare pè a voluntazione d'una persona. I fenomenu più citatu ùn sò nunda, ma u risultatu d'un disegnu, un tipu speculativu di cuspirazione destinatu à frenu a rilazione di dui amuri.

Unmugramentu pò esse deliberate, un ritu magicu cù una cuspirazione hè adupratu à disputa, o pò esse accidintali, quandu qualchissia, regarder à un felice felice, hà assai vulutu "bè". Unu di i sciculi più populari è fà à fà utilizà hè fattu per u salinu. Eppuru, cù u salitu cù u salitu in questu ritimu spessu appare è pepite.

U "rasorschiki" cchiù cumuni - amici abbatiori o anziani amatu.

Cumu fà un spaziu per u salinu?

A dispatch per salinu è pepite si deve esse fattu u marti è i sabbatu, nantu à a luna menzu. U ghjornu più bruttu per questu ritimu hè u venneri. Questu hè u ghjornu di Venere, chì significheghja a riconciliazione tempiola di a disputa, o ancu l'absenza di qualchì effetti.

Per u rituali, avemu bisognu di pimenta negra è u sali di roccia di u rocca. Ci putemu tuttu in un pakku è mischjà per voi chì in casa ùn sparisce micca, altru di disputà. Scopre u pacchju per ch'ellu saria còmico per grapisce a croce di a mani - imagine a disputa di a coppiu, chì vous pointing at the quarrel and say the words of the plot of the scrap for salt:

"Quandu sta salitu hè salitu è ​​pepite amare, averà esse una vita salata è amara (nomi)."

In seguitu, questa gruel hè stata sparata in u minimu di a coppula, o un locu induve spessu un di l'amatori camina. Staggerate u salinu cù pepite in a forma di crucialli, ripetendu a trama .

A seconda opzione per a splitting salt

Ci hè ancu una variante di un piatraniu "salatu" rassorki. Per a so cunnutazione, hè cunsigliu per cumprà u sal senza rinuncia, pour un pocu à un pacchettu solu è dicite li parolle di a cuspirazione di splitting sal:

"Un lupu neru, un vechju swamp, cun grass prugna, cù una fossa di spinosa, un lupu grisu andava, seguitu da un cane ingannatu, un vechju ghjuvatu à u ghjacaru. Tuttu tutti si firmavanu, si alluntanavanu. U langa volava da elli, avissi da i fighjuleti. U servitore (nomu) è u servitore (nomu) combattenu, ghjurianu, rotolate cù una bola, l'amavanu à l'altri è di un lupu hà amatu un cane è un cane di gattu. Amen ".

Questi paroli deve esse ripetutu 9 o 40 volte. U cuntenutu di u sachetu sò spargugliatu sottu u rugu di qualchissia di u paru, è i rossi di u salinu, cumprate senza rinuncia, devenu esse rimessu immediatamenti dopu u rituali.

U metudu hè un pocu più còmicu, perchè ùn ci hè micca bisognu di suminà u dispenser sottu u so vastu stessu, attraendu innecessariu.