Cumu scupriu un scono d 'amuri di u maritu?

Quessi ditegghi chì sò in un figliu felici, teme chì l'amatu hà cambiatu è chì una altra donna averghjera. Tanti teme sò completamente justificati, postu chì i cugnomi "cazirs" sò pronti per fà assai per l'omu li piacia. Certi individueldi ancu à u magia per l'aiutu, cumandendu i ritu pruibitu. In questu casu hè impurtante per sapè cumu di sguassà di u filu di u maritu è ​​u danni.

Per principià, pudete avè esse chjarificatu se ha un negativu per u vostru maritu. Pigliate l'anellu di e casate è pèndite nantu à a catena, nantu à quale portate una cruci. Sì ùn hè micca, dopu una simana prima di u rituali, cumprà in a chiesa è l'usa senza ellu. Quandu u sposu hè dorme nantu à e so spinu, pisa una candela di cingi ordinarja nantu à a so testa, è mantene a cordula cun un anellu com'è u pèntulu nantu à a so manu esterna. Dopu cusì, dicenu cusì cun cuspirazione:

"U misgiu promettatu, u servitore di Diu (nome di u maritu),

Qualcuni hà qualunqui cuginu in u core

Sè i me, i servitori di Diu (u vostru nome)?

Se l'anellu virotta, in u cori di u cantu hè una altra donna. Dopu quì, dicemu stu parolle:

"U misgiu promettatu, u servitore di Diu (nome di u maritu),

Qualchissia abbia i pinsamenti,

Sè i me, i servitori di Diu (u vostru nome)?

Sì u novu u pèntulu hà cambiatu versu i bandei, chì significheghja chì in i pinsamenti di u pretendiente, una altra donna. Baigne u ring à i genitori è dicenu:

"U misgiu promettatu, u servitore di Diu (nome di u maritu),

Qualchissia aspetta per i vostri loins.

Sè i me, i servitori di Diu (u vostru nome)?

Se l'anellu si spende da u cantu à u latu, ci hè un effettu màgicu.

Cumu scupriu un scono d 'amuri di u maritu?

Ci sò parechji rituali diffirenti, cunzidenu unu di elli. Per ellu, avete preparatu salitu è ​​una photo fresca di a scelta. Assicuratevi chì u maritu guarda un saccu di salitu. Pigliate una padedda freschina è mette in 2 tbsp. culloca di salini. Scalu è aghjustate u salmentu per fridice è crackle, cumu si denomina a presenza di un corpu. In l'eventu chì hè fattu un corpu forte à u maritu, cumu si sguassà solu un sapemu psicologicu prufessiunale è avete bisognu à ellu. Sì u salitu hè un pocu più fosio, pudete trattà cun questa situazione nantu à u vostru propiu. Per supra u salinu, unu deve esse dichjarazione per sguassà l'affezzione d'amore da u maritu, cumu attivate l'azzioni di u rituali:

"U salitu hè biancu è pulitu, pulisce u servitore di Diu (nome). Pigliate tuttu tuttu, tuttu ciò chì hè stata induciuta, tuttu smarandu, manghjatu cun l'alimentazione, drunk di bevande, presa cù un guarnimento. L'ochju bè, a parolla perchè ghjova. Ancu una zitella, almenu una vecchia, anchi un omu vechju, almenu un campagnu, anche una sughjettu, almenu un fratellu, ancu un sonnu anchi in-law . Pigliate è viaghjate acqua veloce, per mare-okiyanom, à l'isula di Buyan. A mo parolla hè forte, ma a mo vulintà hè forte. Cusì era è serà, Amen. "

Dopu quì, salciu a pianta è prestu nantu à a foto. Prima di u sole, piglià una foto in a manu diritta è leghjite torna a prigione scritta prima. Pujene a foto in u platu in tale manera chì u sali hè sottu à quì sopra. A Conspiracy ritendu prima di u sole di una volta parechje volte in u sicondu è terzu ghjornu. À 12 ochjornu u quartu ghjornu, piglià un platinu cù saline nantu à a strada è u lamparaghju in u fiume, dicendu à a cuspirazione per sguassà di u so maritu l'affissimentu di l'amore, postu chì senza stu ritu ùn sarà micca travagliatu:

"L'acqua dà vita à tutti è dà un amatu (nome)!"