Trinità - riti è cuspirazioni

Cu assai fieri di a chjesa, diversi cungiuli maghjichi è ritimi sò assuciati, chì volenu cambià a vita di una persona per u megliu. Ci sò riti forti è cungiuri di a Trinitati , chì sò sempre popularu finu à oghje. Prussivamenti tutti i rituali in questu ghjornu sò realizati usando diverse erbe chì anu u so putere magicu.

Conspiracy di a Trinità per a bellezza

Per guardà a vostra giudiziu durante un bellu tempo, fate perdiri di parechji prublemi di a pelle, pudete fà un ritu simplici, per quale avete da esse ghjustu nantu à u campu o u foresta à l'alba, è cullate ghjornu da u calamu o timore. Dopu ch'ella necesita lavà, dicendu accussì:

"A Trinita hè forte, a mo faccia hà salvatu da ogni tipu di disgrazia! Amen. Amen. Amen! "

Conspiracy è rituali per a Trinita nantu à soldi

Per migliurà a vostra situazione finanziaria, pudete cunduceru un ritu simplici. Hè necessariu per andà in u campu in a matina, cullate un centipede, mette in u to senu è andate à u servitore di a matina in u tèmpiu. Quandu averebbe in casa, hè necessariu di preparà u calde, implica a pianta cù l'acqua è fremuli nantu à a stufa. In un paru pruduttu prestitu, dicendu:

"Cumu hè riccu di questa grassa, perchè sia sia fatta. Vogliu chì soldi vi mane, ma i mio debbuli ùn anu accumminenti "

Dopu piglià stu prughjettu, e cose facenu quarchi più ind'u filu, è pudete esse stimatu per migliurà a vostra situazione finanziaria.

Argumentu in a Trinita per espositi

Un gran numaru di i so figlioli chì facenu a so seconda mezzo, chì pruvucarà a prisenza di parechji vultà è rituali assuciati à sta spaziu. Prima di a festa di a Trinita, avemu bisognu di una corona cù i fiori salvatichi. Poi cruccià trè volte è dicenu ste parolle:

"E li carusi si cammanu intornu à i campi, i bouquets sò purtati, è di ghjucà à l'acqua. A guerrizza fidanzata è a me restitu. Amen! "

Finu à migdiia, a Trinita necessita di tirà una corona in l'acqui, è vai in casa senza volte.

Ritu e pezzi di a Trinitati da e malatie

Parechje ghjente volte in magia in parechje malatie. Se u zitellu hè spessu più, po hè pussibile cunducerà un ritu senzillu nantu à a Trinita, per quale avete bisognu à lavà u zitellu, è fremende l'acqua restante sottu u vechju stieru, dicendu dinò parolle:

"Pundite a maladie, salvaghju u zitellu da a malatia".

Hè cresce chì a malatìa cresce prima à l'acqua, è poi anda in l'arbre. Grazie à stu picciriddu seranu sani.

In casu cù qualchì modu gravemente malignu in a famiglia è senza trattamentu ùn pò aiutà, pudete cunducerete un ritu simplice chì aiutarà à migliurà a situazione è migliurà a cundizione d'una persona. U ghjornu di a Trinita ci hè necessariu di cullà un bouquet di assicuranza, staggione di San Giovanni e militante. Dopu quì, pudete cumprà da trè candelli è difenda u servizio di a matina in a chjesa. Quandu vene in casa, chjama i candele in a stanza induve hè u paci. À u pianu, mette l'arbe, dicendu:

"Ci hè candelli chjamati - i malati funu andati, i erbe eranu spargugliati - tutte e malatie eranu stati scatti!"

Parolle ripetate trè volte. Un ghjovanu à passaghju à i travaglii sparpugliati in u ghjornu. Hè impurtante chì i candelaghjoli s'imbruassi. U ghjornu dopu, coglie i culturi è lascià fora di casa.

In più di e conspirazioni prisintati, vale a pena indicare è u ritu, chì ghjè passatu nantu à a Trinita in u cimiteru. Era antica è significava assai à i slaves. In questa festa sita, l'anziani fete scoli da u beddu ramu è andonu à i fossa di i so amori. Sbarcò i chjassi di i funerali è ricurdò i morti. Hè cume chì, in questu modu, scorri l'ochji di u partitu di a vita.

Un altru rituali interessanti chì pussedi tremente impetu è aiuta per ottene a prutezzione di un altru tipu di negatività. Per fà u rituali, hè bisognu di preparà l'acqua sante, sette candileri di a chjesa, l'icona di a Vladimir Mamma di Diu è Ghjesù Cristu, u sali di u ghjovi, un paru di mirchi è partiti. In u tavulu, l'oggetti deve esse posta in un certu ordine: postu i specchi di a manu manca à u dirittu per rifirerà a fàccia in elli, è ancu elli si rifugneranu l'altri. Intra duminèghjanu i lochi, quellu chì pusianu quattru lamponi, è trè pezzi più in fronte di voi. À u dirittu right at the edge of the table, mette un cuntainer d'acqua sante. A tavula è a càtesa sò cercati in un círculo, perchè u primu santu ughjettu in u primu u sali, chì deve esse spartu in u pianu. Hè da esse trasfurmatu in u dizziunariu. Pòviu nantu à una sedia è dicenu una trama:

"U spille hè scuru, u cori hè neru,

Signore, aiutà, santificà l'anima.

Chjardu una cera (lumera tutti i candele)

E in supplicazione li dumandate: pusendu nantu à mè.

A Serva di Diu (nomu) Prudente di a Oscura per u segnu di Adu.

Reflecte u focu di Cristu chì u segellanu hè neru,

Quelli chì sò messi nantu à mè,

Servitore di Diu (nome), i ghjente malviziu.

Protegiu, Ghjesù, a prutezzione di l'insufribleezza,

Signore, Ghjesù Cristu,

Mamma Mamma di Diu,

Aghju trè arcu:

per a prima volta (croce)

Ùn vultate in daretu, servitori di Diu (nome),

Per i peccati sò liberi è vuluntarii. Amen.

In a seconda occasion (crucifiche)

Duna salvamentu à a mo ànima, Signore. Amen.

Per a terza volta (croce)

A gloria di u Patre è di u Figliolu è di u Spìritu Santu

Defensa u servitore di Diu (nome)

U veli hè insoppiable,

A prutezzione di i ineràpile. Amen

U tempu dopu à u tempu, croce da a croce.

Prisentanu, O Signore, cù u vostru ditte.

L'acqua sante ucca trè cruci

(traspurtate una crescente d'acqua nantu à u corpu cù l'acqua),

In u nome di u Signore aghju cierre a croce (altru croce di acqua),

In u nome di Ghjesù Cristu, aghju minechju cù una croce (a terza cruz di acqua).

In u nome di u Spiritu Santu, aghju intruiu cù una croce. Amen, (per fà u signu di a cruci, per prustesi). "

I cannli s'ellu deve esse brilla cumplittamenti completamente, è l'acqua nantu à u corpu devendenu quessi. Dopu u ritu, avete bisognu à trè ghjorni, è u ghjornu vinendu à a chjesa , cumprà 12 candele è pusonu 3 Piezi. davanti i seguenti icone: Ghjesù Cristu, a Santa Trinita, Mamma di Diu è Panteleimon.