Cumu sguassà a maladizioni di nascita?

I causi di a curda tribbale ponu esse cunflitti antichi chì si succorsu trà qualchissia di i vostri ancestori distanti è i so vuluntarii. Sì a rimesse di a curda tribbale hè stata fatta, hè sempre ghjustu finu à a settima tribù. Identificà fà fàliu: in a famiglia accursed serà locu, prima morte, infertilità , falsità, viulenza falluta è parechji disgrazii. Sè avete avvistu chì tuttu u passu in male - forsi avete bisognu di libbirà di a malidizioni generica.

Moleben nantu à a rimorca di a maladizioni tribale

Oghje ancu u prighera più impotente da a curda tribulale ùn devi micca - avete bisognu di ricursu à l'aiutu di a chjesa. Tandu sarà offeratu soborozhirovanie - un ritu specialu, dirigit à purificazione di tutti i peccati. Probabilmente, in a chjesa, ci hè stata offerta altri manere di disperse di a malidizioni famigliali, chì pudete ancu applicà à a casa.

Cumu sguassà una curie generica?

Finu a ora, ùn ci hè micca risposta in unequivocale à a quistione di una murga genèrica pò esse eliminata in u so propiu. Hè cresce chì questu hè pussibule solu in i casi induve hè più piacevule.

Prima di eliminà a maladizioni generica, aghjustate finu à u ghjornu favorevule da u marti à u mercatu, è micca prima di u 17 u ghjornu lunar è micca più tardi 29-30. U luni, precedente à l'occasione, recite a preghiera per a rimuzione di a malidizioni patrimonial, l'akathist à l'ange-keeper.

Prima di u ritu nantu à u marti, preparanu trè candelli, dui specchi è l'acqua di a chjesa. Aghjustu à 12 ore di a mattina, affichà davanti à u specculu, mette una più di daretu. Avete bisognu solu una cammisa è cunnetta di natale, purtatu almenu 2 ghjorni, ma pulita. Chjama i candele è da u memoria, lighjendu a trama di a curda tribbale, annunziate à i vostri ochji:

"Aghju vistu chjaru in i mio ochji, ùn sò micca paura di nimu". Nè u dimòniu, nè u lupu, nè l'omu male. Cun mè u Signore, cun mè u Spìritu Santu, cun mè a mamma di Diu Most Holy Theotokos. un specchiu davanti à mè, allura u scudu di Diu davanti à mè. Ùn hè micca un ispalla detta d'ellu, hè u scudo di Diu per me. Aghju difendu cun un scudo, pruteggiamo cun l'scudu, ùn temenu à nimu. Ddiu u Signore hè cun mè, l'ànghjulu darrìosu, a mamma di Diu in anticipu. Amen ".

Allora, quì, lavate l'acqua sante è limite a cammisa senza piglià. Mantene cercatu in u specculu per un tempu. I candelli ci anu da creme è si apaganu, ùn l'apparenza micca - ma ùn avete micca esce à stà vicinu elli tuttu u tempu. U ghjornu dopu, pusendu 12 candele in a chiesa: 3 - Theotokos, 3 - Ghjesù Cristu, 3 - Spìritu Santu, 3 - Pantaleimon Curatto. E ringraziate per elluce a maladizzione. Sapendu cumu caccià una maladizioni generica, è sicuru d'utilizà a vostra cunniscenza - questu pò capisce rapidamente a vostra vita in l'ordine completo.