Fasting before Easter

Parechji sò interessate in quistione di quale postu prima di Pasqua, cum'è a so urigine è u destinazione in termini di a religione, è, sicuru, i regule per u so rispettu. A festa di a risurrezzione di Cristu hè precedita da u Gran Fast, chì hè a post più impurtante in a maggione di i cristiani Ortodoxi. Sicondu a tradizione ecclesiasticu, a Carità hè stata furmata ancu sottu l'apòstuli, chì anu vistu a vita terrenu di u Savvariu è sapendu di u 40 di ghjornu in u desertu di Cristu. E postu chì l'apòstuli vulianu esse in tuttu ciò chì simule à u so maestru, l'idea di sdegnu per i Cristiani appareru in 40 ghjorni.

Inesessuali, ùn hà micca bisognu di precede a Pasqua . Hè necessariu di guardà a fastione in ogni mumentu di l'annu per 40 ghjorni.

Quantu hè u veloce prima di Pasqua?

In u nostru tempu, a Semana Santa, u sàbatu di u Lazarev è l'accolta solenni di u Signore in Ghjerusalemme èranu aghjuntu à u Gran Post, per quale a durazione di u rapidu prima di Pasqua hè di 7 settimane.

A Pasqua rapida accumenza dopu à u Pardonu di a Resurrección, chì ghjè prublema per ellu.

Pratiche per u post before Easter

Duranti u viunamentu, avete bisognu à un menu vegetariano ligame senza fish, faties, ova è prudutti di latti. È e restrizioni ùn sò micca applicà solu à i prudutti, ma ancu parechji parte, postu chì ùn si pò micca manghjatu ancu di manghjà.

In u postu, pudete metterà nantu à a tassa vegetables è frutti in qualchi forma, raccoglieri, cereali è legumi, zucchinari, meli, zucche è marmellate.

U Regoli di a Quaresima

Fù altri cose, ci sò e reguli di a Quaresma, chì sò specificati è scritte rigularmente stritte da a chjesa. Scrìglianu l'alimenti chì pò esse manghjatu in certi ghjorni, è chì quali anu da esse abbandunati. U fastimentu strettu deve esse osservatu in a prima è l'ultimi settimane di u viaghju. Duranti stu tempu, e persone tuttu u ghjornu, è manghja solu una volta - hè quì à a sera. I ghjorni di simana, pudete manghjate cena cun u cena.

I luni, i quartieri è i vela, i petti friddi sò sirvuti nantu à a tavula senza l'aghjuntu d'olii. I dumordotti è ghjovi hè permessu di manghja l'alimentariu cale, ancu, senza oliu.

In i platti appicciate u ghjornu di findi, permette di ricquellà l'alimentu cù l'oliu vegetale è biite cù vinu russu. L'eccezzioni hè u sàbbatu di a Santa Setmana.

U venneri, chì cascanu nantu à a grande passione di a settimana di u ghjornu, u prufunni religiosu prupone aderisce à un passatu strettu è u pre-Pasqua di u sabbatu.

I platti di pisci si pò mancianu à u Dumenicu di Rommu è in l'Annunziunamentu, salvu l'Annunziunamentu, chì falate nantu à i Passionate Seven.

A Carru caratterizeghja u so nome per ciò chì hè cunsideratu u periodu più longu di l'annu. A maiò parte di i persone crede chì u zuccherinu hè solu l'astinenza da a carne è di l'alimenti fatali, ma in fattu hè micca. Duranti u viulmente, ci hè una purificazione di tutti i corpi terrestri è l'anima. Hè rinatu per u periodu. Dopu tuttu, ùn hè micca abbastanza per l'esiliu per lavà un corpu di impurezza. Hè necessariu elevate l'ànima, è, sicondu i ministri di a chjesa, anche u fattu chì u corpu hè cunsideratu perduble, hè cundue cù l'anima da un fille inseparabule. E in certi casi, hè l'anima chì deve a maiò parte di tuttu purificà.

Cuminteghjanu da quì sopra, unu pò sculacciate a seguente cunvinzione chì u viaghju hè un periodu durante u quale deve esse d'astènesi da chì una persona pò purtà piacè. Hè statu creatu per u pensamentu, ma micca per cede l'alimenta rica, cum'è assai ghjente hà vinutu à crede. Questu hè u tempu per u repentimentu, a prichera è a cuscenza di a vita.