Elena Mirò

A ora, Elena Miro hè l'unica imprese di moda in u mondu chì prupone mudelli pretastu di mudelli grandi. A moda di "Elena Miro" hè una opportunità unica per ogni donna, regardless of weight and complexion, to feel stylish and attractive. I donne ùn anu micca sentu sensu inferente per u fattu chì e cose più grande di 50 stima pò esse cumprate in maghjie più speciale è mi circà, più spessu ch'è micca, ùn troppu modi è eleganti.

In questu articulu avemu da parlà annantu à l'ultima recopilata di "Elena Miro", è pruvate ancu di cunfirmari l'aspettabili distinti di a vestizione di Elena Miro - vistiti di primavera è estiu 2013.

Elena Mirò

Dopu à a marca "Elena Miro", e donne chjappi in tuttu u mondu ùn senti più privatu di l'occasione di seguità l'ultimi tendini di a moda. "Elena Miro" pruduce una cullizzioni sana di robba di moda in u largu di tene (prima di u seicanu).

E anchi si a ricunniscenza di "grandu +" ha aumentatu sensu significativamente solu in i tempura ricenti, cù a diminuite di a moda di a finura spinosa è u ritornu di mudelli cù formule femminile à i catwalksi, i disinettivi di a marca "Elena Miro" anu stati sviluppati una robba per e dami in u corpu per più di 30 anni. Duranti stu piriodu, ci sò parechje linee di rougue - Elena Miro Sport, Elena MiroKNITWEAR, Elena Miro Collection, Elena Miro Griffe è Summer.

"Elena Miro" - hè un pioneeru veru in a moda per pienu. A ora, questu hè l'unica marca in u mondu chì hè statu prisentatu à a Milan Fashion Week - Milano Moda Donna cun una cullizzioni di prêt-a-porter.

Ciò chì hè cusì speziale di questa marca chì hà permessu di alcanza un altu livellu? Prima di tutti - a professionalizazione eccezziunale di a squadra di disinfettori, d'alta qualità, è di l'abilità di creà una imatge armoniosa chì permette di sguassà a personalità di una donna, è micca turnà in una "panne di moda".

Elena Mirò primavera-estiu 2013

Questa istate, i disinfestanti di a marca estenu offerta à e donne chì ponu veste vistimenti - casu eleganti, cù A-siluette, vestiti di colore ardu, tessuti battizati cù stampi, vestiti-camisole, vestiti monocromati cù elementi asimmetrici, è dinò mudelli di mudelli cù motivi etniċi. dopu presenta una stampata cutuliosa o persone. Aghju dettu chì tutte e cose ùn sò micca solu rispettu à tutti i tendenzi di a moda, ma ancu veramente cuncepitu per e donne, per aiuta à fà a figura più ridutta, è aghjunghje à a so eleganza è a feminità.

In più di vestiti, a cullizzioni anu prisentatu macchi di moda, calce di eleganti, è cuddetti di visione è faldes cù u bascu.

Un caratteristiche caratteristicu di i mudelli più maghjina di i mudelli hè una silueta o un enfasi in a cintura, fatta cù una banda fina. Questu aiuta à mantene l'armunia di a figura, in fattu, contrariu à u stereotipu riali, i pusteri chì ponu veste vistimenti stijni è ligne strittu (ma micca strette) e capote di e femine . Ma in u saccu ùn anu micca purtatu mancu senza saccu, senza aspra, in u cintru - ùn face micca a figura micca solu formless, ma visualmente a fa più grossa.

I culori predominanti di a cullezione sò luci brillanti è purcuri naturali - verde, giallu, rosa, blu, violeta. Ci era ancu e mudelli di tessili metallichi sfarenti - oru, argentu. Ùn era micca sensu culori pastellaghji delicati - eleganti casu è e eleganti faldes di tonalità di pudding sò sicuru per piace qualchi fugliassi.

I patronii di fiducia - i mani amici di i maestri di "Elena Miro" vi aiutà à volte più più bella.