Autunno Boots 2013

In u tribunale ghjornu sughjornu sempre sole, è e realità di a moda sò di pensà à u vistimentu di vaghjimu. È hè ghjustu! Dopu tuttu, u dicu "preparanu un trineu in l'estiu" ùn hè micca statu annullatu. Questu significa chì i belezzi prudenti ùn solu ùn si scuntanu di u vaghjimu armatu bè, ma ancu avè un oppurtuniu opportunità per salvà nantu à venditi staggiunale - cunnuscenza di i tendenzi principali di u falatu d'autunazione oghje ùn hè micca difficultu di sceglie l'assortiment esattamente ciò chì hè adattatu senza sdrughju i mani cù rigistri superfiori è u budget cù spiegà sproporzjonarii . In questu articulu avemu da parlà di e moda di u boticari d'oghje 2013. In u 2013, stivelli sò in moda, chì significanu chì ogni fashionista autore rispettu à cunnosce i tendenzi principali di a moda è piglialli in coru à scelta di i scarpi.

L'altitudine di u vitturi d'oghje 2013 anu varietà envidiable - quì e aspra "cowboy", e rinforzatu "hairpin", è restaru classificate è stiglii sensuale - per ogni gustu.

Ogni buttigli di vaghjime di moda sò i reguli di scelta

L'altitudine di u bughjone di u 2013 è megliu esse elettu, guidati da i regule simplici sèculi di compra raziunale :

  1. Evaluta u vostru stile. Analise l'estilu di a vostra vita, pensate à ciò chì tù vedi, cunzidira quali cosa impone in u vestitore maghjina. Certu, un ghjovanu mommy-housewife, rocker, sunnatore è una donna di a cummerciale vistutu diferentamente è, per consensus, anu bisognu di tanti shoes.
  2. Evallete u vostru budgetu è capacità finanziaria. S'ellu permette micca uni pochi di parechji parigli di boni calzari belli sfarenti stili - perchè micca? Ma s'ellu ci hè limità in i mezi (chì passa assai più spessu), hè megliu cumprà un paru di a maiò alta qualità di quelli chì sò dispunibule per voi. À u listessu tempu, nota chì u prezzu sò assai luntanu da un indicatore di qualità, ancu chì, sicuru, i buttiglii stampati di a marca eminenti sò più prubabbili di serve di fiertà per più di una stagione.
  3. Evaluta a vostra figura. Ogni sapiutu chì i zitelli alta è bassa, ghinocchia è grassa aggradèvanu cun a diversità cose, cumprese i scarpi. Scegli un mudellu in sicura da a so forma è a cumuzzioni. Allora, e zitelli di poca altezza sò casi sempre opposti à i stivali di medietades è stivali cù u taccu . Altìssimu ùn viaghji troppu platformi cilesti. Un cunsigliu universale per tutti: Evita cattivi calzature è vestiti chì facenu a vostra figura sproporzjonata.

È ricurdate, bellezza è stile hè, per suprattuttu, un impurtante, ma solu di primordialità caratteristiche di stivali di u vaghjime. Prima di tuttu, i botze puderà furnisce in modu sicurau i pidali da u ventu è u friddu, sia còmpiu è ùn deformanu u pede.

Autunno Boots - Moda 2013

A forma più attuale di u boticelli di u vaghjimu 2013: senza u taccu, in una piattaforma, nantu à una foresta, nantu à un puntu ghjuvellu.

Oggi stinchi in u 2013 si sò attivamente impannillati cù una varietà di decoru. Pò esse pezziunamentu o materiale di contraste, catene è rettili, lamini è cordonni, spine è chjavi, sivelli è cordami - quasi tuttu.

A moda per stivali in u vaghjimu 2013 offre a seguente gamma di culori tematicali: u biancu è rossu marrone, evocative red, discrette borgogna è purpura, grisa alternante è una serie di sfumaturi di u blu - di un scuru silenziu à un ultramarinu ultramarinu. L'altitudine di u bughjone d'oghje 2013 pò esse sianu trasparenti - a popularità di e stivaletti di plastica attuale hè certamente micca estinta da u vaghjimu, ma u prubabile chjaru soli più.

Eleganti stivelli di u vitturinu - questu hè spessu un cuncettu fora di u tempu, anche si tenenu in contu a nova tendenza chì sempre valenu. A ora, u materiale più famosu per u buttone hè u pezzu tradiziunale, in u secondatu postu ùn hè micca menu suede. Allora in parechji piezi, sintesi e tessuti.

Ùn fate micca compra prudente, pensate di voi cumprà u vestitori cun un novu elementu - solu secondu u sicuru da a currezita di a vostra scelta. Eppuru, i spuntanie compiani sò una fonte di immensu piacè è emozioni pusitivi, ma di sta manera hè megliu cumprà piacè chjusi cum'è accessori, è micca di scarpi.