Paulu nantu à a loggia - chì materiali sò megliu aduprà per l'ultimu praticà?

Pigliate e reparatori, avete bisognu di pensà à cumu per fà un chjappu nantu à a loggia, perchè deveria d'ella, se friddi in a stanza, cumu si sera còmico è quale elle designe finali. Per l'ultimu pudete utilizà parechje materiali diffirenti.

Dipusisione sò sopra à a loggia

Se pensa à aduprà a loggia cum'è un edificu cumplicatu, poi hè impurtante di furnisce un bon impermeabilizazioni, allinamentu, calvinamentu è finishing. A scelta di materiali per ogni stadiu dipende assai fatturi: i funziunalità di designu di a loggia, u gradu di l'illamento di l'altri superfici, u tipu di acristalu, a capacità finanziaria è a tempurita previsioni dopu a cumplizzione di tuttu u travagliu. U materiale di pavimentu nantu à a loggia sò fitusi in u sceltu elegitu di sta stanza chjuca.

Tile per una loggia in u pianu

Un magicu finitu è ​​un tesile chì hè sicuru, durable, ienicu, è ancu hà una appellu esternu è a simplicità à stende. L'opzione per finisce u pianu nantu à a loggia implica l'usu di e raccoli: ceramica, granitu, tagliente è culle. Pudete applicà sfarente disposti per stallà e raccoli: metudi diagonali è chess, tesela in a falata, "spina" è caleidoscope. Doppu l'epica, apprufittendu è appruvendu un cimiteru, pudete andate nantu à stalla:

  1. Cù u metudu classicu, u pianu nantu à a loggia deve esse cuminciatu da a rivière. In parte retroactiva, appricà una cola particulari cù una pignata nata. A cumpusizioni hè ancu distribuitu nantu à u pianu.
  2. Pulsà u teile à u pianu è se ne necessariu, alignate, appicione a superficia cù u manicu di martellà, imbriccà cun un pudine.
  3. Ùn ci tocca a porcellana à u pianoforte di a loggia hè stata dispunita, o l'altru opzione, e raccoli tra i costi sò specje, perchè e customevanu ancu. Quandu u travagliu hè finitu, aspittà d'un jornu finu à chì a cola hè stata cuncetazione è stufa cù una spatula di gomma. Solu solu serà u ghjornu dopu per asciugà tuttu asciuttu.

Pienu di lignu nantu à a loggia

Tanti pirsoni selezziunate u legnu cum'è finitu perchè tenete una longa vita di serviziu, hè amigà u livellu eccu, ligu è esternamente attraenti. Se pensate micca nantu à chì pusà u pianu nantu à a loggia, hè megliu esse elettu pane cù un pappu di "groove-spike". Oghje chì ponu in u lag:

  1. Doppu avè l'annunziendu a superficia, prima stabilisca u calefanu, è nantu à quessa assicurate a fugliale - ciucieri di 2-3 cm spessiate facenu à u muru in u quale a porta hè situata.
  2. Dopu quì, tagliate i tavulini è i sughjulate à i ghjurnali, cunnette cù e cuddienti à l'armata finica. Da quì sopra pò esse apertu cun vernice o pittura cun una pintura.

Lamini nantu à a loggia

Aduprate stu materiale solu in camere induve a tampiratura ùn caduta sutta sottu 5 ° C. Hè impurtante di rializà i misuri chì escludinu a pussibilità di l'accumulazione cunputatu. Hè obligatu à insulnerà è nivellu u pianu cun una scara, postu chì diverse lochi causeranu deformazione. A finitura di a loggia cun un laminatu pò esse fattu perpendiculare è parallelu à a finestra, è ancu in diagonali. Ci hè parechje caratteristiche:

  1. Quandu u substrattu pò esse usatu isolon, suceru è polistirenu dilettatu. L'ultima opción hè a più popular.
  2. Hè impurtante di abbandunà voce trà e mura è pane à quandu u stissu, chì permettenu à u laminate per espansione è cuncorda cù cambiamenti di temperatura.
  3. I pannelli sò uniti di un mecanismu di pezzu, inserennu un pannellu à l'altru in un angulu è torna finu à u cliccellu.

Linolume nantu à a loggia

A scelta di linoleu dipende di chì tipu d'insulazione hè stata utilizata, è se l'esse installatu. Prima, a superficia hè pulita, allura l'insulation is laid and the surface is leveled. U pianu nantu à a loggia di u linoleulimu hè cunsigliatu per esse stallatu nantu à una contrachjata chì custruisce cù e polite in foros fordati cun un perforatore.

  1. U rollu di linoleu deve esse scambiatu in modu chì hè struitu, in seguitu u materiale hè chjuccatu in u cuntour, aghjustendu 10-20 mm versu i canteri.
  2. Dopu à 10 ore, u pruduttu finali hè realizatu è u linoleu hè inturnutu à a mità. À u plywood hè aplicatu una cola particulari, è eseguite u pegu, è da fà ancu cù a seconda metà.
  3. A puntata di i vines hè fatta cù cunti di plastica.

U pianu in a loggia

A versione uriginale, grazie à quale pudete obtine una bella pianta cù texturizazioni è scrive. Avete bisognu cù a pianta di l'insulation, appicchendu a scerai (u liveddu insuficitu hè chinu d'argilla ampliata è cuparti cun un schelandru di cimentu) è u sistema di calenzai hè stata torrada. Tutte e varianti di u pianu nantu à a loggia impone preparazione di a basa, chì hè trattatu dui volte cù un primu. A tecnulugia di colmu hè:

  1. Pouru a mezua seconera di l'acqua è, usando un mezcladoru, portanu a suluzione per una uniformità uniforme.
  2. Pour a mezora finita in u pianu è distribuisce cù a spatula. Avete chì avete bisognu da partenza è finisce à a porta. Utilizendu un squeegee cun un rollu, squeeze possi burbuils di l'aire da a suluzione è ponu alluntanatu u pianu.
  3. Dopu à 5 ore, pudete digià caminari nantu à u paviu sopra a loggia è verificà a so orizzontalità. Hè permessu una diferenza di 1 mm à 1,5 m di a superficia. Sì i difetti sò troppu duci, u grouting hè realizatu cù u mortuiu di cimentu.

Comu insulanu u pianu in u barcuni?

Per aghjustà i pruprietà di salvezza di calori, i tecnichi speciali d'aereo termale sò usati. Quandu facenu un scelte, avete a valutazione di a cundizione tecniche di a loggia, u livellu di umidità è u tipu di a cobertura chì serà utilizatu. Per capisce ciò chì hè megliu d'insuliar u pianu nantu à u balconu, l'altru puderebbenu esse cunsideratu:

  1. Penofol. Hè un insulation bleu, chì hà dui capasti, è u so grosu hè di 3-10 m In a maiò parte di casi, hè utilizzatu com un insulation adicional.
  2. Polyfoam. Stu insulamentu duru hè un materiale senza capu higroscòpicu, perchè ùn anu pussutu ancu micca un'utilizazione. Ci sò parechje sfarenti, diffirenziu in grossu è densità. Munti, hè pussibule in i fieri è senza elli.
  3. Aseofo. A diversità di a spuma konvenciale, stu materiau hà una alta densità. Grazie à u sistema di groove-comb hè pussibule acquistà una sola web. U gruese pò esse 20-50 mm.
  4. Là minera. U pianu nantu à a loggia pò esse insulated cù questu materiale, ma quì hè impurtante per affirmà lacati è terreni rossi. U lustru minitu di cuttuni pò esse disposti in picculi fissure. Hè vindutu in a forma di un rollu o macchi. Utilizendu stu materjalu, hè impurtante ancu applicà una prutezzione speziale per l'umidità.

Chì ci hè u pianu più bagnu in a loggia?

Per l'urganizazione di un pianu finu, ponu esse usati trè sistemi principali:

  1. A più assequible hè u sistema di l'acqua. In questu casu, i pipi sò stati disposti in u screed, in quale l'acqua di u circuleghja di u sistema di calefria cintrali. Sta opción ùn hè micca cunsigliatu per a loggia.
  2. A popularità hè u pianu electricu, induve u main coolant hè u cable, chì calda da a resistenza interna. Questu hè ideale per quelli chì facenu di scrizzulu o stà.
  3. L'arrangementu mudernu di u pianu nantu à a loggia hè realizatu cù l'aiutu di un pianu infrared di film, chì hè powered by electricità. U principiu di l'operazione hè basatu nantu à u fattu chì u pasta di carbone, stampata in a film, emita raghji UV. Comu u risultatu, tutti l'articuli sò scaldati nantu à a loggia. U fondu infrared di film hè a più faciule, è ùn hà micca bisognu di a custruzzione di scari è di pienu.