U pin-up suviè

Pin-up (da inglese a pin up-pin) hè una figura di una bella donna semi-naked in un certu modu. In russu, u cuncettu di pin-up vinni da a cultura americana di a mità di u seculu centu è s'hè difunnutu in una forma unica di una cumminazione di cartellerie di propaganda di l'era soviètica è di a repintura di belle bellezza.

Pin Suviu

Valery Barykin hè u illustratore russiu più famoso di pin-up in u stilu sovieticu . Hè Valérie chì hè statu capaci di cumpensà maestosamente i slogan di l'avventura di i 50-60 di u seculu passatu è bellezza stante cù forme seducente in pittura. Sè avete ricordate l'opinione generale chì "ùn era nisun sessu in l'URSS", sò questi creeri di l'autore chì creanu un novu, à u cuntestu di u riposu, l'arti. Valery Barykin cù tutte e so forza refutes this judgment, transmittendu a sexualità è l'entusiasmu di i biddizza russa in u travagliu.

I imagini in u stilu di u pin-up suviè sò perciatu cun umurisimu, perchè anu ricordati di u marcu strettu di cumpurtamentu in a società, in i travaglii induve hè indecente per vede l'identità è di diferenze di l'altri.

Oghje, hè diventatu assai populari per acquistà "cose ​​di u passatu", tuttu ciò chì hè cuncessu cunnessu cù l'era di a grande URSS. Cartoni di Valery Barykin in u stilu di u pin-up suviè sò in una grande dumanda, illustrannu perfettu a cultura di l'avutri sovieti è ssauganu a sete da nostalggia per a unione Soviètica, chì anu una. Sti stati capulavori originali pò esse armunizati in l'internu di a cucina, chì creanu un ambientu pocu insummativu, cumu l'adducerà cù cafè mudernu creatu in u stilu di buffetti soviani.

Inspirata da u pin-up suvièvule è voi, de sternu a vostra imaginazione hà da cumpiace una cuntrizzione degbia à i artisti contemporani.