Ogni signalli per i preestrieri

Cù l'avvicinamentu di u vaghjimu, cammina cù u zitellu in u parcu o quellu di u boscu, vede cunghjunghje per i segni di a natura di u vaghjimu, analizà i cambiassi chì anu avutu cun l'avventu di a nova stagione. Tuttu chistu vi aiutau u zitellu per avè megliu capiscenu i tempi di l'annu è e funziunalità di ognuna di elli.

In questu articulu parramu da i marcati di u vaghjimu per i zitelli, è dinò di e tradizione antica in associazione cù l'apparenza di i primi signali di u feri di a chjesa di u vaghjimu è u vaghjimu.

E tradizione oghje è i vacanze

Autunno hè divisu in parechji epichi-subestazione: settembre - primu allauthoru, uttobre - u prufundiu ottu, nuvembre - pre-invierno. Dà un puntu scientificu (oghje astronòmicu), a staghjoni cambia u 22 di sittembri, u ghjornu di u equinoskulu di u culore.

A maiò parte di e feste di a chjesa di u vaghjimu sò questi cunnessi cù a racolta. Per esempiu, u 13 di sittemmiru (ghjornu Kupriyanov), i culturi raffigurati eranu scurificati, u 7 ottobre (u ghjornu di Fekly-zarevnitsa) u pane aghju, u 8 di ottobre (Sergius) si tagghanu col.

Cù l'iniziu di u clima persistente, u travagliu in u giardinu è in u giardinu hè sospisu, chì significa chì ci hè più tempu liberu. Hè degnu chì a ghjorni hè a festa tradiziunale di casali.

Signs of Autumn for Children

Un attributu hè un funziunalità distintiu di un prucessu o fenomenu. L'osservazioni folklori à settimane facenu possibbili per distinguish i seguenti signalli di u vaghjimu:

Ancu i zitelli puderanu identifisce i seguenti signali di l'iniziu di u vaghjimu: u grassu groupe è fede nantu à l'arbureti, Tulipani, fiori di i pani à u sudu, u cambiamentu climaticu (menu soli, freti chiu), diminuite in a larga di u ghjornu.

Queste o altre signali di u vaghjimu per i zitelli l'aiutà à fà un passu cù u zitellu interessante, cumbugliu è cugnitivu. Ùn avete micca missu l'oppurtunità di respira un ochju chjaru di vaghjime è bascu in l'ultima sunshine calda - cullate una cullizzioni di foglie, fate un herbarium , cullate a frasca di muntagna, vai per u foglie per coglie. Anu dopu, tu è u to babbu avè scurdate di sti caminari cù calore è amore.