Quantu deve manghjà un zitellu in 2 mesi?

Una carapace chicca piace l'ochju di i parenti compassionati è i mummies. E forsi, gnocchi di cavalli è doblegate à una tempore temprana - un fenomenu innanicu, ma in u futuru alimentu pò avè cunsiquenzi negattivi. Hè per quessa chì i genitori hanu bisognu di truvà quellu "golden" in quantu à a nutrizione di u zitellu, per ùn avè micca epportu è, à u stessu tempu, furnisce u crescente corpu cù e vitamini, minerali è l'altri microelements utili.

Comu prima di 2 mesi, i genitori deve pensate quantu cumu u zitellu pende, secondu u so latinu, è quandu anu bisognu di supplementà u zitellu cù una mistura.

Quantu deve esse un zitellu in 2 mesi: età è i normi indè

Ogni ziteddu hè unicu, è questu ùn hè micca solu di u sviluppu generale, ma ancu l'appetite. Sì u zitellu hè amatuatu, si trova nantu à a dumanda, mentre ch'ellu sia, attivu è pisanti bè, preoccupa quantu un zitellu a manghjà à 2 mesi, i genitori ùn deve micca. In questu casu, u zitellu solu manghja quantu ellu hà bisognu, è un cantu suvitatu livellu di u pesu pirmettenu cunfirmà chì tuttu hè in modu incù u gustu di l'appetite è grassu di u latti di mamma.

Doppu a mancanza di latti è a necessità di a mamma prutrativa sarà cunnisciuta ancu prima di u pediatrericu di u distrittu chì u zitellu ùn hè micca purtà pisu male. Se u zitellu hà famu, avarà u so cumpurtamentu: l'umore, u sonnu dolore è l'umore - tutti questi sò i primi signali, chì u zitellu ùn manghja micca a parte prescrita. Confirmate o disprovanu l'ipotevulà pò esse fatte cù calculi semprici è osservazioni.

Sì senza aspittari à u vermentu di u duttore, a mamma hà calculatu è cunfruntà a partita di ogni ghjornu, quantu u zitellu a manghjà in 2 mesi cù a quantità chì manghja dopu u fattu.

A mediu, à questa età per un ghjornu, u fogghiu manghjà 800 millilitru di latti o una mistura. Sta parte si deve esse distribuitu indisponibili à 7-8 nutizzi, vale à dì, per mezu di una alimenta u zitellu devi 120 millilitru. Ma chisti sò solu figuri apprussimati, chì pò varià secondu u duminiu ind'è i migghiori, u tempu di u ghjornu, l'umore è u statutu di salute.

Certu, cù l'alimentazione artificiale di a mamma hè assai più faciule per cuntrollà a situazione. Videndu quantu a mischju mischjella u so zitellu piglia in 2 mesi in un tempu, à quale tempu di u ghjornu, l'appetite di u zitellu hè megliu, hà pudendu cumponenu una dieta ideali per u zitellu.

Hè più difficiuli di fà quessa cù l'ameglie. Per definisce quanti grammi di latti un criaturu manghja à 2 mesi per una alimenta, pudete pisà a pezzu prima è dopu à manghjà. Cusì, pudete assicurà chì u zitellu face a partita necessaria, o, altrimente, piglià mesures per a migliurà a tacitazione o intrudùcenu furmulariu supplimentale.

Quantu deve esse un zitellu in 2 mesi: calculi precisa

In più di e norme generalizate, ci sò mètudi più precisos chì permettenu di calculà e prete l'optimu di ogni zitellu. Per esempiu, sicondu u metudu di Reich, a parte di u latinu hè calculata cum'è seguente: u pesu di u zitellu in grammi hè divisu da u cretu è u numaru ottene hè multiplicatu da sette.

Hè ancu più faciule di calculà a quantità di latti deve esame à u metu di Geyburn. Sicondu l'ultimi, finu à 2 mesi, a norma hè a quinta parte di u pesu di u babbu, dopu à u secondu è à 6 mesi - a sesta parte.

I prublemi prublemi cù a taccioni

In regula, hè pussibule di aghjurnà a dieta à a mummia nova da 3-4 simani dopu a nascita. Ma, a ghjudleghe di l'osservazioni d'esperimenti è di e famigliale cuncipitu, à 2 mesi, a quantità di latti di lignu accumenza di dicrinà, perchè à questu tempu hè stesu maiò importanti per assicurà chì u zitellu face a parte chì deve bisognu. In casu à i porsi sò cunfirmati è u zitellu ùn hà micca mancu un latti, ùn mancassi immediatamente à l'estremu è urgugliu l'inserimentu. Per principià, hè megliu per pruvà tutte e manere pussibuli di rinforza a lattazioni. Hè bisognu di ricurdà chì una donna lactanti devessu manghjà è reste, cun una mancanza di latti, spressa regularmente, bevande più liquidu è pigliate un coltu chjuve.