Perchè i circunziunarii?

Tutti sapi chì i musulmani è i Ghjudei facenu circuncisioni per i carusi. Pregu di perchè hè necessariu, è chì pensa a medicina moderna per questa operazione?

Perchè u zitellu circuncìscenu?

E si sapi perchè i zitelli sò circuncisi, crede chì u tuttu hè in a religione? Ma ùn, i motivi pò esse sfarenti.

  1. A menudo, a circuncisioni hè fatta per i zitelli senza ragiuni religiosi, ma cum'è un tributu à a tradizione - a famiglia hà fattu tuttu ciò è e genitori di u zitellu ùn vedenu micca ragiunà per viola a tradizione di i so antenati. E prima circuncisioni fu fattu per raggi di sicurezza - era più difficiuli di cura di a purità di l'organi genitali, ùn era micca una pipa d'acqua. In i tempi antichi, a circuncisioni hè stata fatta in notori, ma in i adolescenti anch'elli avianu un caratteru di iniziazione - u passatu in l'adultu.
  2. A circunsioni in certi religioni hè un significatu spirituale profundo. U corpu hè a cunghjilla di l'anima, è u foreskin per l'omu hè un obstacle per a cummunione cù Diu. Eccu, un omu pò accade à l'amore per a Divina solu dopu à circuncisioni.
  3. A circuniazione in i culminati hè cumuni, ma perchè si face à l'omi? Di sicuru, ci sò casi d'accettazione di una altra religione à una età più matura. Ma u casu pò esse sempre chì a circunizzioni hè realizata ancu ind'u indicazione medica. Ci hè una malatìa cum'è phimosis - u foreskin hè impannugatu à a so testa bè cundiscente (o fusiona cun ellu), chì fa cura l'urinazione, in l'omu adulti a facenu doloroso o ancu impussibule di esse attuale. Se a malatia si truvava à una età primura, ci hè a pussibilità di fà senza cirugia, dopu à u puberme, in a maiò parte di i circustanze, ci hè circuncisione.
  4. Inoltre, l'omi facenu circuncisioni per andà cunducendu cù e so dames. Alcune di e femine parechje a forme di un penis circuncideu più esteticu è altre femini pensanu chì un pilu di coghju micca eliminatu cuntribuisce à l'accumulazione di terra è u sviluppu di parechje infizzioni sessuale. Ma se a circuncisioni hè fatta in adultezza, hè un periculu di difficultà cù attrazzioni sessuale - a parti più sensibilita di a pelle hè cutucatu, è a pene ùn hè micca cusì cusì propensu. Cusì, dopu à circuncisioni, l'omu pigghia un pocu tempu per avè usatu à a nova cundizione, è ponu ancu ricusà di i condoms, perchè l'omu ùn pò micca diventà piacè.

Cumu si fanu circuncisioni à i picciotti?

Perchè avemu bisognu di circuncise i zitelli, avemu capitu, ma cumu si fattu, è induve possu circuncise un zitellu, ferma per esse vistu. Questa operazione hè cuspiraghju, cum'è pare à parechji?

A circunsioni hè fatta à i figlioli nantu à u 7 ghjornu dopu à u partitu (nò micca cumpresu u ghjornu di partitu), se u natuvolu hè malatu u ghjornu, a circuncisioni hè realizatu una simana dopu a ripresa. Inoltre, circuncisioni hè stata fatta se u zitellu nasciu prematuremente è ùn pò micca esse pigliatu in casa, in quale casu l'operazione hè ancu postposta. A circuniazione ùn hè micca fattu à tutti, se ci sò pulitichi di sangue ereditariu, per esempiu, l'hemofilia - una violazione di cugliera di u sangue. Se circuncisioni ùn hè micca parte di un ritu riligiu, hè fatta à u natuvulu u primu ghjornu di a so vita.

A circusioni hè fatta da purtatili, urologi, medichi di famiglia, i surgeons, pò fà è i Rebbe - un sacerdote judeus.

Parechji parenti sò preoccupati di u dulore chì u zitellu hà esperjatu durante l'operazione. Ma ora ci hè a pussibilità di usà l'anesthesia lucali per a durazione di l'operazione è l'utilizazione di i fondi chì rimettimu u dulore dopu à circuncisioni.

Pudicate cumuni si sorgienu dopu a circunsisu? Di solitu ùn sanu micca, è a curatto sana sana 2 settimane dopu à l'operazione. I primi 2 o 3 i ghjorni, sminorru ligne è i tumori sò pussibule. Dopu à 8-10 ghjorni, l'apparizione di u pene hè megliu, in solitu à u stessu tempu è caccià i punti.

I medichi ùn anu micca dichjaratu a circuncisioni un procede necessariu si u zitellu (male) hè sanu è ùn ci hè micca patologii. Allora per fà circuncisioni solu per i razzi umani è irrational.