I sviluppà i ghjoculi per i zitelli da 1 annu

I sviluppati i ghjucati sò necessarii per i zitelli à ogni età, è sopratuttu quandu a foglia hè sempri acquistatu da u mondu à l'intornu è avè amparate assai assai cose. U piccu di l'attività di i zitelli è di a curiosità vènera à una età doppu d'un annu, quandu a criatura hè prestu in modu rapidu è si movia bè in l'uveru è, inoltri, acquistenu un desideriu di l'indipendenza.

L'esfera neuro-psikica di migghiuri durante stu piriodu passa l'urdinariu sensu di u so sviluppu. U zitellu apre studia assai e pussibilità di u so intelligettu - ogni ghjornu, i so azzioni è i mozzione sò più conscienti è propiu, è a qualità di a percepzioni, u pensamentu è l' attinenza si sviluppa rapidamenti. Ghjè in questu piriudu chì l'aiutu di i genitori amanti hè impurtante vitalu à u mulinu, per quessa hè necessariu incarnà cun una manera playful.

In questu articulu, aghjustemu à e vostre attentà l'esempi di i prugrammi di sviluppu interessanti per i zitelli da 1 annu d'annu, chì aiutavamu u to figliolu à migliurà i so cumpitenzi, amparate assai e abilità è acquistà cù u mondu à quellu ellu.

I punti di sviluppu ghjochi da 1 annu per migliurà i sapè di a muturi

Siccomu u zitellu annu hè unicu apprinneru di cuntrullà u corpu, hà bisognu à ghjucà à u ghjocu per migliurà i so cumpitenzii, per esempiu:

  1. Sitvi di fronte à u zitellu è dissi i peri. Pigliate una piccula ballesta è rintraghja versu u to figliolu, canti una chjucchja di divertente. Fate chì a magra aghjunghjera u ghjocu, è da a listessa manera di mandà turnà à voi.
  2. Fate nantu à quattru ardutti è si trasfirmanu da u zitellu per una distanza corta, è da dumandà à Ghjesù per piglià cun voi. U ghjocu hè particularmente utili per quelli chì sò solu à averanu caminari nantu à a so propria.

U ghjornu chì seguitanu non solamente stimulates l'attività di u mutore di u zitellu, ma ancu introdisce à i nomi di e parte di u corpu. Racciteghja recite u versu vicinu, accumpagnate ogni linea di lettu da u muvimentu propiu è indicendu a parte di u corpu in questa:

Oliver Twist dances twist

À a musica, ci hè un rimore, u sonnu è u pezzu.

Ellu balla prima di alba,

Pudete fà è questu:

Ellu s'assumiglia è dàdanu,

Tocca u nasu cù u so dettu.

Ellu ondegà a nostra manu,

E move i so peri.

Rinsinu u so stomacu,

Un saccu u so capu,

Sona, guibì

È in prima tuttu u principiu!

I ghjoculi chì sviluppanu tecnulichi di pezzi petite per i zitelli da 1 annu

Per i zitelli d'1 a 2 anni, i ghjinirazioni di u sviluppu dirigit à stimulà e persunalizazione prufila fina sò assai impurtanti. Tutti i ghjorni, ghjucate cù u vostru karapuzom in parechji ghjucate di ghjocu, per esempiu, "Soroka-Beloboka" o "Cumu avemu un aranciatu".

Hè assai utile à fà sacchetti di petra, linu, cuttuni, sita è altre materii per u vostru zitellu è fate elli cù u scherzu, u fasgiolu, u manghju è cusì. Cumu cun jucà tali pudete fà ciò chì ti piace - tirà è cullette, si move da u locu à u locu, disperse, oculare, stack in diverse cuntenenti è più più. Stu impiegatu hà un effettu benefizièle micca solu à e funzioni di u mutore di u zitellu, ma ancu contribuisce à u sviluppu di a so imaginazione è di l'imaginazione.

Finalmente, principiendu da l'annu, i zitelli anu capace di vede i so primi scribbili, tenendu una penna o lapis in un pezzu pezzu. Assicuratevi incuragisce i hobbies creati di migliori, sopratuttu s'ellu stessu mostra un interessu in fine arti.

I sviluppà i ghjoculi per i zitelli da 1 annu, espansione l'orizzonti

À l'età di dui, u zitellu puderà fà sapellu chì culore certi oggetti anu. Hè per quessa chì in u sicondu annu di a so vita un locu impurtante si deve occupatu da parechji partiti educattivi in ​​quale ellu pò acquistà cù fiori.

Fate scarpi à i carte di culore è assicuratevi di centrà a so attenzione à quantu si diferendu di l'altru. Pigliate e cuntenii picculi di dui culori, per esempiu, rosso è azzolu, è ancu uni pochi bracciati bianchi è bianchi. In cunmbiu cù u zitellu sguassate queste pilastru in pezzi o boxe per ch'ellu u so culore u colore di u cuntinuu.