Cucina Malta

A culina naziunali di Malta hè una strana variante di platti maltisi, italiani, greci è arabbi. Forsi u signe più vivu di l'"Arabiarità" di a cucina maltisa hè una parte grande: una parte di l'insalata hè abbastanza à trè o ancu quattru, è u pesciu (à qualsiasi talla!), Specially baked, sò sirvuti in piena. U cafè assai gustu hè preparatu quì.

Da a cucina italiana vinia a pizza è tutti i varietà di pastes, è a pizza s'assumiglia assai di a tradiziunale italiana, è a pasta hà "gustu naziunale" - per esempiu, u paste cù pulpetta tinta salsa hè assai populari quì.

Trà i pratichi tradiziunali u Maltese, assai sò disposti da u modu di extinguishing. A popularità di stu mètudu particulari hè assai simplice: hè l'opzione più caru in a quantità di a quantità di legne, è ci hè statu sempre prublemi cù u boscu di l'isula. In i tempi antichi, in parechji paesi, ciamari di famiglie sfarenti sò stati culatti in u listessu fornu cumuni. Per via, a tecnulugia di u pane di cucina "nantu à i so frutti" hà surviviu finu à questu ghjornu.

A Cullevia Naziunale Naziunale combina i più simplicitati piatti, chì ùn mancanu un esercitu speciale per a so preparazione, è i pratiche sò assai cumplessi, in a fabricazione di quale avete bisognu d'observà a tecnulugia.

Pratiche da u pesciu è di mare

U pesciu più famosu in Malta hè u lampone, chì s'assumiglia à u gustu di tuna. Hè "staggione": ùn hè micca attitatu tuttu l'annu, ma solu duranti migrazioni da a fini d'aostu à a fini di u Novembre, in certi volte di dicembre è solu in una certa parte di u mari. In ogni casu, quandu venendu a staghjone, u culore malnututu cun ella assai pratiche. Hè solu l'oliu frittu in u bachettu, a sopra d'Aljotta hè prudutta (in principiu hè preparatu cù altre tipe di pesce, ancu avè una lumcia di luminaria) - cù l'agliu, u pumadoru, u risu è a pomi. Lampi pupulari in una piccante salsa - cù chili, ajoncu, cipolla, u ventu, u basilicu è l'acchianiu, è ancu un pastele chinu d'una lumera.

Hè bisognu di pruvà è spadeputu - hè ancu coccu in parechji maneri. I pezziunità più famosa hè u polpo - hè stofatu è frittu, fogghi è fustu. Hè assai sappiutu cù u pudete maltisa mimli - un polpo stuffed with spaghetti.

Piatti di carne

U principal platonu di carne maltisa (è simpricimenti u platu principaru di a cucina maltisa) hè un fundariu è un cunellu stufatu in u vinu rosu cù l'aghjunzione di ligumi è cilesti. In casu di visità micca solu in Malta stessu, ma ancu in l' Isula di Gozo , fate puru pruvate u rabbit è quì, perchè u cunellu hè in Giovani assai diffirenti da u so cuntinolu maltu.

U pancetta affumicata hè aghjuntu à parechji platti, includenu ... in forma secca. Hè sopra secu è moltu, è po hè utilizatu com spices per pratiche di carne o pasta.

A carri è u pollo sò ancu populari. U furmagliu asta tradiziunali hè chjamatu brajioli; hè fatta da carne piccetta in cunglisa cù l'ova dura, verdura, allu è u pane. A mezcla hè stufa e arrustita. Ma u puddastru hè spessu stufa cocciu, o cù patate è cuminu, o cù brùatori è castagni, è certe volte in salsa di vinu.

I prodotti letti

I prodotti lettini sò ancu spessu usati in cucina. U pruduttu più pruduttu da u latti hè ricotta - u casgiu limu, ricunnisciutu di a famosa massa di furmagliu. Ricotta hè adupratu com'è un rimpianu per cunfermiera è cunfermiera, è per preparà creme per pasticceria è pasticcerie, è ancu per fà i primi è secondi corsi. Questu pezzu tradiziunale Italianu, cum'è ravioli, ùn hè micca dispostu cù carne à rientre à Malta, ma cù ricotta è u praticheghjone; Prunelli di ravioli prestu cù salsa di tomate è furmagliu ragnatu.

Un altru furmagliu piccu in Malta - zhbeina, fatta da u pecore o caprettu cù pezzi differenti, u furmagliu più famosu cun pepite negra. Preparate nantu à l'isula di Gozo, hè utilizzatu per fuglià primi è secondi corsi.

Verdura

Verdura - un di i prudutti di più di l'abitanti di l'isula. Particularmenti popularmenti sò sopa bianca di zuppa, sopa bianca di cuku cù i pumati è assai cipote. L'ambienti freschi è cali, cù l'arghjentu è a pepite verde sò populari.

Tradizionale beigella - pasta da babbi, olivi, agliu è pezzi rossi - in many cafes è restaurants hè servitore davanti à u primu pranzu, cum'è noi avemu u pane cù a mantra o l'italiani - bruschetta. Bigilla hè u principiu tradiziunale di a cena maltisa.

Desserts and pastries

Maltesa manghja pocu pane. U pane maltu hè chjamatu Hobz, a pani hè preparatu per legatu; finu à ognunu in ogni cità, sò parechje panificari, induve in u pani friscu tradiziunale hè furnitu - i furnuti sò sparati da staciune, è u pane è i rotuli sò furnuti nantu à u carbonu.

A cullezza maltisa hè carattarizata da a popularità di una varietà di pasticci: i pezzi è tufoncini sò fatti cù una gran varietà di cumpunimenti: u pesciu (assai populari hè un pezzu cù lumi di pezzi), carne, ricotta, ligumi (chicchi, fagioli, fagioli, coliflor, pepite dolce, spinach e altri legni). Hè troppu pupulari sò cunfronti - taglioli chicchi di pasta, cun ricotta o racire di lenteta. Sò boni (ci costanu circa 25 centesimi) è pudete cumprà cumerci à quallate in ogni locu - da pizzeriasi è pastighjine à i butterie.

L'altra famosa tavola maltisa hè u timpanu, chì hè furnitu da pasta di pasta cu carne è pasta; a pie ancu cù u brùchju è u furmagliu d'ova hè populari.

Dolci dolci hè ancu assai populari: per esempiu, gallettini d'amandule, biskuttini tal-lews, anelli cociati cù amanduli, cannoli di tubi di buccia d'oliette croccante, cun ricotta di dolce, è frittu in piezzu di manghjusate imqareti cù dati li jtiru.

Fragrant essences

Diversi essenzi - fiurali, bacca è fruttu - sò assai usati in a cucina maltisa. Hè aghjuntu à i postruzzelli (cum'è i botti), e manciari senza alcoolate è alcoolicu è ancu u caffè. Forsi, a più popular di quellu hè l'essenza di i fiori. Tali essenzi sò vinduti in ogni locu.

Spices

A culinaria di Malta hè carattarizata da l'usu di una varietà d'erbe è spices: u pomi è a basilica, u ziferanu è l'estragoninu, a tacca è l'api sunnu pupulari, vaniglia, cinnamon, casca di limonu, pezzina negra sò spessu usati, è solu un bocca aperta o un sicondu di platu senza alli. A cipolla in salame hè ancu populari, chì hè aghjuntu à i zucchetti, i fogghi, è ancu à l'sandwich è l'alcule.

Drinks

U più famosa bevande alcoòlicu in l'isula hè chjamatu kinni; hè fatta di latte amare cù l'aghjunzione di un gran numaru di varii arbe; à u gustu s'assumiglia una misura di cola è u zuccaru di aranciu.

I vini maltisi ùn si trovanu micca inferitu à i Taliani - bianchi è bianchi. Sò preparati da variità lucali è di tecnulugia lucali. Vale a pena pruvà hè licore maltisimu, cottu nantu à a basa di una di e variità di cactus - figa perchinu. Havi un culore dulce è gustu incridibbili.