I Chieri di Lussemburgo

Hè impussibile di fà una imatge completa è curretta di ogni paese o cità senza visitare attrazioni lucale, cumpresione i chjese. Dopu tuttu, quì vi vene nantu à una storia di centru anni, assicuratu cù l'architettura exquisite è a grandezza di decorazione interiore. Hè per quessa chì e chjese di Lussemburgu sò un must di qualchi turisticu chì si preparanu à visità stu paese è a so capitale .

Chiesa di San Michele

Hè a chjesa più antica in Lussemburgu. A so storia cuminciò in u 987, quandu u conte siegfried hà urdinatu di custruisce nantu à u locu induve u sacru hè issa locu, a chapele di u palazzu. A cappella hè stata distrutta è restaurazione. A so forma finali hè acquistata di Luigi XIV in 1688. Hè cresce chì durante a Rivuluzione francese, ùn era micca distruttu, perchè u Sacru Santu era com'è un simbulu di a rivoluzione.

Ciò chì avemu vistu hè pocu à fà cù a prima capella. Da ellu, solu u portal arristò. L'edifiziu mudernu hè un esemplariu chjucu di l'architettura barocca cù elementi di l'estilu Romanescu.

Church of Saints Peter and Paul

A Chiesa di San Santi Petru è Paul hè a sola igreja ortodoxa russa in Lussemburgu. Hè cresce chì i primi immigranti russi arrivanu a Lussemburgu da Bulgaria è Turcu. In u 1928 funnaru una parrocchiana Ortodoxa in un novu postu chì si trova in a custruzzione di a caserna. U situ per a custruzzione di a cresia ortodoxa hè stata rifiuta da i parrocchiale solu in a fini di l'anni 1970, è a prima petra hè stata impieta in u 1979. Archpriest Sergiy Pukh dà parechji fonti pirsunali per a custruzzione di a chjesa.

Per i turisti moderni, sta iglesia hè notuva solu per a so storia, ma ancu per i freschi unichi di u travagliu di Ciprianu da Jordanville.

Chiesa ortodoxa di a Santa Trinità

Una altra famosa chiesa in Lussemburgu hè a Chiesa di Santa Trinita. Hè situatu nantu à u territoriu di u casteddu, custruitu in u IX seculu. A ghjesgia hè stata fatta in 1248. In ssu locu si pò vede i fossa di i Contessi di Vianden. Inoltre, un grandu tombu di marmurai è un altare di u doru facenu un impronta forte nantu à i visitori di a chjesa.

Cattedrale di a nostra Signora di Lussemburgu

A catedrale cattedrale di Notre Dame hè stata fatta in u 1621 è era urigginarii una chjesa di Ghjesù. L'architettu responsabbli di a custruzione di l'edificu, J. du Blok, hà sappiutu combine in l'elementi di edificu di l'architettura Gotica è Rinascenti. In u XVIII seculu a catedrale fù datu l'imaghjina di a Mamma di Diu. Avà hè situatu à a parti sud di u tempiu. In più di questu, ci sò assai sculture in a catedrale, a tumba di i ducados Lussemburgues è a tumba di John the Blind, a baize di Boemia.

Chjesa di San Giacomo

A storia di sta fugliale data da u 1309. Questu hè evidenti da e fonti documentarii, in quale un lenza hè appruvata per a custruzzione di a chjesa. A ghjesgia acquistò a so apigna moderna solu in u 1705. Fù altri cose, stu sacru hè ancu notabile per u fattu chì ci hè un urganu di 1710.

Lussemburgu hè un paese rinu in mirchi, perchè urganizamu urganizà visità i famosi quadrate di Guillaume II è Clerfontaine , u palcuscenicu , u palazzu famusu di i Grand-Ducati è unu di i musei più interessanti in Lussemburgu - u museu di trasportu urbanu .