Museu di Trasportu Urbanu


U museu di u trasportu di a cità di Lussemburgo hè statu apertu in u marchu di u 1991, u 27 è hè stata colapita in un vechju fugliale chì hè stata restaurada in un bus park. L'apparizione di u museu hè assai simili à l'anticu mitenu di trammi. In questu museu interessanti vi a visitarà per amparà a storia di u sviluppu di u trasportu pùbtu di u paese, da i primi carru cavati cavalli à mudelli muderni, bè di trammi è autobus.

Esposizione di u museu

Dapoi u principiu di l'anni 1960, chiddi chì travagliavanu in u sistema di trasportu sò làsciati chì cullava i primi elementi di a cullezzione, chì sò in u museu. Duranti stu periodu, era ancu un dismantling of the network di trammi, chì hè statu gradualmenti rimpiazzati da autobus. Cusì, era creatu un certu sensu di nostalgia per i trams antichi, chì dà impetu à u sviluppu di a cullezione assuciata à quella era.

Ci hè un Museu di Trasportu Urbanu di a capitale , in a parti sud-occidentale di questu. A so exposizione, chì principia in l'annata sittanta, cumpresi quattru carriini originali di trammi. Inoltre, u museu hè una versione muderna di u carrettu.

À l'interessanti interessanti di u museu pò ancu esse attribuiti torrette d'auturità, chì hè stata aduprata per un usi ufficiale, è un coppiu d'autobus in excellent condition. Questi antichi carru sò stati restaurati è cunsigliu cunsigliu. In u 1975, durante a custruzzione di a prima etapa di l'stazione di l'autobus, una stanza chjuca hè stata equipada per accolverà u motoru sguassatu di u trasportu è parechji altri parti spiciali da u vechju trasportu chì esiste in l'exposition currente.

Inoltre, l'esposizione hà un grande numaru di ritratti è parechji documentari, è ancu parechje tabulazione interessanti è memori. Allora pudete amparà a forma di serviziu di u travagliu, tutte, ligami, cappelli è ancu buttoni.

Un altru entre i tesi pò esse citatini vintu dui mudelli in miniatura, creati da l'imaghjini di trams antichi. In u 1963, per a celebrazione di u Millenniu di a cità di Lussemburgu, è in u 1964, quandu l'ultimu viaghji di un tramu electricu hè stata fatta, mudelli di trammi foru creati in i travaglii di serviziu di trasporti, chì diventonu parti di l'exposizione.

In l 'altra banda, ci sò sempre autucute è autobus chì anu avutu recuperazione. È u cumandante di u Dipartimentu di l'autobus cità è hè issa circate di ricusalli a cullizzioni è dumanda tutti quelli chì puderanu trasfirimentu à u museu i ducumenti chì pò arricchisce a cullizzioni di u museu.

Cumu ghjunghje?

A maiò parte di turisti prefirevanu di viaghjà à circustanza di Lussemburgo a pede o da bicicletta. Inolvutu pudete in un locu in un di i megliu musei in Lussemburgu cù cardu nantu à i coordenadas.