Neumünster Abbey


In u cori di l'Europa, a cità di Lussemburgu , ci sò tanti tesori chì ùn puderebbe ancu imagine. Di sicuru, ci sò, per suprattuttu, micca tesori riali, ma i posti chì visitate una volta, ricordate da un pezzu. Abbazia di Neumünster abbazia hè solu una di elli.

A storia di l'abbazia

L'abbazia hè stata fatta da i monaci di l'Ordine di Benedittu in u 1606. Per fà quessa, sò stati attaccati da circustanzi. L'antica alla di i benedettes hè statu distruttu. Nimu è u novu edificiu. In u 1684, u focu gravamente danuviu l'Abbazia di Neumünster, ma pocu anni dopu hè stata restaurada, è in u 1720 anu sviluppata.

Ancu fu micca usatu l'abbazia. In Francia, ci era una prigione è una stagione di pulizie, cù i prussiani un caserne. Durante a Siconda Guerra Munniali, i tedeschi anu ancu usatu l'edificu in u so modu. Finalmente in u 1997, diventò u habitat di l'Istitutu Europeu di Rutes culturale. In u maghju 2004, dopu una rimintazione sana, hà apartu a so porte à u publicu com'è un Centro Cultural.

Nostri ghjorni

Issa in u Centro Cultural, ci sò tutti i totului di exhibimenti, cuncerti, siminarii, performance musicali è altri avvenimenti. Dà un prigione friddu è scuru, grazi à u travagliu di i architetti, stu costruiu hè diventatu in un spaziu luminosu cù una bundanza di bè fiere bè è vetru.

Cumu ghjunghje?

L'Abbey hè in u centru di a capitale di Lussemburgu , in u quartier Grund. Puderete hè più faciule nantu à a strada Trev.