Park de Ville


Lussemburgu hè un Statu tiny situatu in u territoriu di l'Europa Occidentale. Hè cunnisciutu chì ancu in u periodu Paleoliticu tardu, esistenu e settitivi in ​​stu territoriu. In i tempi antichi, a cità era cunnisciuta cum'è Luclinburhuk è a prima menzione di questu hè stata data in u 963 aC. È era citenu cum'è una piccula furtizza.

Questu statu hè assai nicu, ma simpricimenti stati cun posti chì sò incredibile interessanti per i turisti. A cità hè simplicemente simplicitatu cù i siti culturale è storicu. Hè bella bella è a so natura cù paisaghji belli assai. Perchè, se vo site in Lussemburgo, pruvate à prughjittà micca solu di i monumenti di a storia è di i musei , ma ancu per visità i parchi più belli di a cità, una di e quali hè Park de Ville.

Park de Ville - un locu predilettu per i turisti è i cumendati

Parco de Ville hè u parcorsu più grande di a cità di Lussemburgu , è a so area hè di circa 20 ettari. Hè statu creatu in u 1867 in u locu duv'ellu esistia a furtizza. A furtizza fù dismantled, è u parcu da u principiu di a so esistenza divintò un locu famusu per i ghjurnati trà i cittadelle. I turisti vennu à vedà. U park hè criatu assai piste per i ciclisti è ci sò posti spiciale per quelli chì aghja per skate o patin à roulea. Hè ancu populari cun amanti di a ghjurnata, perchè u parcu hè vivu tràfficu da u primu ghjornu finu à a notte di notte.

Parco de Ville hè cumplicatu perchè si trova in u cori di a cità. U so territoriu hè bordatu da a perspettiva di Ghjiseppu a Siconda nantu à u livente, è da u Prince Anri Boulevard cù l'uccidintali. Da u nordu di u nordu nantu à u parcu passe l'Emil Reutė Avenue, è da u sudu - Maria Theresia Avenue. A Accosta Monterey divide u vastu territoriu di u Parcu in dui eure di circa apprussimamenti a listessa talla.

Cosa da fà in u park?

In u parcu, tutti puderanu ellu stessu per quellu of recreazione, chì hè piacevule o necessariu per ellu in u mumentu. I fancianti di l'attività di l'altezioni pò divèrtanu longu mentri prutege in i terreni sportivi furnise. Per i caminavanu ghjunti sò parechje strade, caminannu per quellu chì vi pudete divertevi u bellu bellezza di u parcu, vedi sculture sbicà e boni fontane. E quelli chì sò stancu pò esse à pusà nantu à i banci è si sò in lu silenziu, diventendu l'aire frescu è i paisaghji.

In u territoriu di a coppia hè a famosa villa di Louvini. Hè quì chì l'Eurovision hà realizatu in u 1962 è u 1966. È à a Villa Vauban , chì prusciava prublema a prima corte di u statu, hè u Museu di Fine Arts di a cità di Lussemburgu. A so cullizzioni dimende a storia di u sviluppu di l'arti in Auropa in u 17 è à u XIX seculu. Frà l'esposizione permanente di u museu hè una excelenta coleta di pittura, sculture è sculture.

Parco de Ville ponu esse chjamatu unu di i più belli è boni cumirte accensi in u centru di Lussemburgu, induve tutti pò truvà un postu per elli, per rilassate è avè un caricu di u bon d'umore.

Cumu ghjunghje?

Siccome a cità di Lussemburgu hè abbastanza petite, i turisti prefettenu per passà à pezza, ma se si u tempu ùn avete micca questu, pudete ghjunghje nantu à l'Avenue Emil Reutė nantu à un vittura o in una bicicletta - u trasportu favorevule di i lucali.