Ghjennaghju salini - pezzi

Nuddu nè surprised chì in a casa l'acqua sante hà tenuta per i casi di malatie, sia fìsica è mentale, è una varietà di l'ochji malvini è a corruzzione. Ma a tradizione ortugamana di u ghjornu à u salinu à qualchi puntu hè persa è eserita. In fattu, questu salinu, negru è terribili, fù statu guardatu in casa di ogni patrona, è ùn era micca utilizatu micca menu di l'acqua sante.

Chì ghjè u ghjornu à u ghjornu?

U ghjornu à u ghjornu hè una gran salcia di roccia, brusgiata in un forno cun un kvass gruffu, u col u foglie è l'aromi piccanti. Questa sal è cottu nantu à Cleanu ghjovi, è a prima volta hè appiicata nantu à u ghjornu dopu, u Venneri Bonu.

U ghjornu, u sorgu hè veramente una larga varietà di applicazioni:

Preparazione di ghjennaghju salinu

Per a preparazione di u ghjornu salinu, avete bisognu di fà u kvass, perchè avemu bisognu di levitu.

Allora, siddu avete, avà devi esse mischieru cù u salu di roccia grande, impregnata in un forno o un fornu (deve esse precalentata à 250 ° C). Aghjunghjia u salinu à a so vintura negra.

U mistu risultatu deve esse schrittu per un tamarzu - ciò chì resta in u sedimentu, duverete scurcireghjanu à frasi è utilizate invece di a sal di solitu per a nutizia è e precisa di a famiglia.

Ma di cungiuli, u ghjornu salitu deve esse posta in un saccu di linu.

Conspiracy di u ghjornu salitu

Salt in a sacchula, andate à u ghjornu dopu, à l'alba nantu à u limitu, detti e parolle di a trama , è poi passate cù u so pede di u ghjornu in a casa è cuminciate à circuncheghjani in u antiurientale, affacciate davanti à ogni porta.

A saccheghju, dopu un detour, deve esse guardatu in a cucina vicinu à u fornu, o u fornu, ma di manera chì l'ochji stanu ùn anu vistu.

Prughjettu Conspiracy:

"Tutti Salt Salt, da u ghjovi Santu,

Tutti sò cusì, caru,

Cum'è a casa vinite,

A so disgraziatu amara hè statu andatu.

Prutene è aiutevuli,

Salvà a casa di i tufuli.