Conspiracy di ernia

Per trattà tutte e cundanna hè necessariu solu sottu a tutela di i medichi. Utilizendu a magia, pudete sceglienu u risultatu è portanu guariscenza più vicinu. A trama di una fèrtica vi aiutà à rinfurzà u tessulu cunghjuntu è acceleranu u prucessu di a splutazioni di difetti. Rituali similari foru usati da i nostri antenati, quandu ùn ci era micca di medicina, e senza operazioni si eranu fatti. Per quessa, unu pò cunfidassi l'efficace di e preghji.

I règuli di leghje parcorsi contru l'hernia

Ogni ritimu destinatu à ridivà di una maladie hè fatta duranti u periodu di a luna menzu. Hè impurtante per crede chì cù l'aiutu di magia pute u ridore di u problema esistenti. Quandu i lighjesi conspirazzi, ci vole à pinsà chì u prublema rinfriscenu. Ùn hè cunsigliatu di dì à qualcunu di i rituali, cumu pò esse rinfurzà a so forza. U risultatu sarà visu in pochi settimani.

Conspiracy da una hernia vertebrali

Pigliate un pezzu di zuccaru raffinatu di zuccaru è u mettiu nantu à a spine in u spaziu di l'hernia. Dopu, geganti cù acqua calda, perchè si cumincià à friddu. Duranti questi novi volte vale à vede dinò parolle:

"Quandu a sita retalla a terra, perchè u zuccaru hè fughjutu à i fernia, si tira à stà. Da l'osse è di i nervi, da a pelle è u grassu. Sottò una volta, ùn abbandunà nunda. U servitore (nomu) da u node si refuse, da a carne si dà, da a volta là. I ritorni, costi è costelli sò nuvole. A pelle, l'osse è u sangue sò i miriali ".

Allora l'oghje si deve esse rimettutu cù una nettida scorredulata. Per cumprenda un rituali hè trè ghjorni per fila.

Trattamentu di una conspirazione di hernia incù a luna

E parole magichi sò dettu eranu quattru volte: trè ghjorni cù a luna crescente è un ghjornu in luna llena. A prima conspirazioni hè pronunzata, annunziate a luna, ma soe cusì chistu:

"Aghju aiutu, o Signore Diu, venite per l'aiutu di u to servitore (nome), un servitore nascutu, preghjudizi è battizatu. Cum'è un mesi u ghjovanu ascenderà, cusì cù u servitore di Diu (u nome) a hernia hà sempre per vene.

A cuspirazione in a luna piena hè diversu:

"Aghju aiutu, o Signore Diu, venite per l'aiutu di u to servitore (nome), un servitore nascutu, preghjudizi è battizatu. A luna hè chjesa in u celu, è a mo hernia hà digià passatu. Amen. Amen. Amen ".

A trama di erbi in adulti

U rituali hè necessariu davanti à u tramontu. Pigliate un mantellu è i guverni di l'hernia, dicendu:

"L'acqua currò, lavò i bianchi,

e pedi affinati, purtatu sulle.

Quandu u sapellu hè purtatu,

hè accussì fruttu è rinsegna.

Cumu dintra l'acqua, è l'hernia à drenu.

Quandu u sole fala è a luna s'arrizzò,

a malatizza tutta sbarca ".

Repetite a trama trè volte. Allora aghjurnà un rifinitu in a manu, dichjarete ste parolle:

"Aghju risuscitatu à l'alba, andaraghju in là l 'acqua, à u mari mari.

In u mari è u mare si cunsumeghja gogol, ùn hà micca un culuri di culuri celeste, nè micca un rosso;

U cancer cresce in u mari è u mare, ùn hè micca un culore di sangue nè micca un tumore rosu;

In l'oceanu mare ci hè un mortu, ùn hè micca un culuri di culore celeste, nè micca un rosso.

Dopu quessa, andendu in u fiume è u frasi u frasi, dicendu:

"Comu in u cancer, in u gogol è u corpu di i morti

nessuna malatie, nisun pain, no move è nimu

cusì u servitore di Diu

nè l'hernia nè a mità di battagghia

da questu ghjornu ùn ci hè micca è micca mai. "

Conspiracy di una ernia in trapi

Hè ricumandemu chì u rituali esse realizatu immediatamenti dopu à i primi sinistrà di una fèrtile hè stata scuperta. Arrìzzati prima di a matina, pigliate u zitellu in i vostri brazzi è dicenu una tale prichera:

"A mamma, u servitore di Diu (nomu) hà purtatu, a to mamma hà persighjatu, a to mamma era malatu per voi. E ora a mamma, u servitore di Diu (Nome) hè una hernia cù una federa negra, da u zitellu, u servitore di Diu (nome) li tira. Hèrnia nìvura, hernia rossu, hernia gialla, internu biancu, hernia nascita. Aghju aghjunghjtu alcuna hernia, un hypoid hernia, popliteal, chjaru. T'avemu un muzzicuni di una fiancée, l'hernia, l'hernia, l'hérnia. Tutte l'ermini presumi in prestu, di tuttu ciò chì vi pareraghju u servitore di Diu (nome), aghju salutatu forte. Perchè ùn avia micca ericacia in u novu mesu è l'annu novu, in un novu postu, o in un vechju locu, micca oghje è mai. È in a mattina, è in a notte, è in a sera, è in u ghjornu, stà in pace, u servitore di Diu (nome), calma è calma. Dormite bien, crescate prestu. Amen. Amen. Amen ".

Repetite a trama di trè volte, è cusì cusì u zitellu annantu à u zuccun è dì:

"E mo parolle sò veri, e mo parolle sò forti, sò più ncima da i cutidianu, sò più ncima chì spade, sò letti più forti. Cercuu a trama cù a mo chjave, ma tiragnu la chjave in u mare. Ùn dissuasci micca à nimu, ùn cambienu una parolla à nimu. Cusì sò. Amen ".

Un altru ritu chì pò esse usatu per u trattamentu di un zitellu è per l'autodetazione. Ajurta a trama cù l'hernia umbilicale è inguinal. Ritu pò esse facete in ogni mumentu, ma hè megliu per fà in a mattina. Hè impurtante chì era tranquillu, è nimu hà interferitu. Circulate u focu dulore cù u dettu di a to manu ferita è dicenu trè volte a trama:

"Ddiu santu! Ddiu, furtificheghja! E voi, impruvisa! Andà à a rota, è da quì à u pit! Allora ci deve esse sempre per sempre! Serà cusì, ma nimu! Amen! "

Dopu ogni lettu, hè necessariu sputà da u spalle à manca. In attu lu rituali cuminciate guasgiu subitu.