Parigghi in luna sera

Luna Sera hè cunsiderata un periodu màgicu, quandu tutti i azzioni, i rituali è e so cunservazioni sò u doppia effettu. Tutte l'azzione sò supportati da a forza lunar, chì accumuleghja durante u mese. À questu tempu, pudete leghje un intricatu di amore, soldi , satisfziimentu di i boni, etc.

Rituali à a Luna Sera à atraverte Amore

Cù l'aiutu di stu ritu, unicu persone seranu capace di truvà un ànima assicata, è quelli chì sò in parechje ricaricà a relazione. Per ellu ci vole à preparà l'acqua sante o di primavera. Accussì à migdiità, piglià un vetru di acqua è leghje nantu à questu intrigu:

"Comu l'arbe si secca senza acqua, l'arbre si crede da u focu, Cum'è un piscu senza l'acqua ùn vi micca, cusì u servitore di Diu (nome) senza me, perchè ùn vi micca. Cumu sughjettu di a mio sete cù u mo acqua di cuspirazione, perchè u so speriennu chì vinarà u so averebbe, U pardonu hè forte è l'amore eterna. À vultà, ùn pudia micca impedisce d'ammirerzià, Sennati à mè, ùn aghju micca scuffatu bè. Amen! "

Repetite e parole quattru volte. Durante questu, unu deve circundà di u desideriu di esse amatu è felice. L 'acqua gasta immediatamente. I primi risultati ponu esse noteu in pochi settimani.

Conspiracy è rituali per i soldi nantu à una purse in luna piena

Quandu ci hè una luna piena in u celu, deverete dettu trè munete di cobre, oru è biancu in u vostru purse. Simbolizza u pianu in stu rituali. Avvene - se ùn ci sò micca muniti d'oru, poi pittendu l'articulu di u doru. Fighjate à u celu è dicenu tali plotter:

"In u celu, i carburanti di soldi. Mandavanu a me ricchezza ".

Muniti diventanu ghjudiziariu, chì deve esse disprezzati in una purse è micca perdu. Finaranu a prosperità. Per periò, per a recargazione, avete devi mantene duni da tempu à u tempu è ripetì a trama.

Forti conspirazioni per soldi è ricchezza in luna piena

Per questu ritu, avete bisogna preparà una piccula denominazione. Pigliate à e vostre mani è daveru e cantoni in tale manera chì u risultatu hè un triangulu. U primu passu hè di daverà a legenda à a mette, purtate à a bocca è dicenu in un sussurru tali cunghjunta:

"Comu un riffulu grandinu à sè stessu i fiumi attrae è unite in sè stessu, cum'è un mare di un largu fiume in ghjocu stessu. Cum'è una donna unica un omu, è un omu attrae una donna. Cumu a night captures the day. Allora stu soldi vi darà u so propiu tipu è racogli. Un pezzu di voi cumu meetu, è seraghju ricchi. Sì, venite da passà, cumu si dice. Amen. Amen. Amen ".

Dopu questu, pusendu u prughjettu di magia in a purcura, è hà da travaglià cum'è un magnetu, attraversu u flussu di u cash. Hè impurtante mai spiccatu è ùn mancu toccu. A prughjettu pò pigliu in a billeterera per almenu trè mesi.

A consagrazione di luna piamatu per l'esercitu di u desideriu

Hè difficiuli di scuntate una persona chì ùn avissi mai avutu toccu à nimu. In a maiò parte di i casi, i desiderate sò micca realizati, ma ci hè una chance di correggià sta situazione. Ci hè cungiuli chì aiutanu à aiutà u sustegnu di e Perteneve Eteri à cumpiendu i so sònnii. Hè impurtante per apprezzà a forma di u desideriu . Per principià u rituali hè à mezzanotti. In vista di a luna, pensate à u vostru desideriu, è poi, cumenzanu a murmutulà per leghje a trama:

"E ti benedisciarà, a luna è a notte. Je cherche per voi cumprendi u desideriu. Chì tuttu ciò chì hè stata assuluta hè realizatu è tutte e rinunzià ùn si cumpene micca. Usàmbulu cù forza è bona furtuna in una speranza nobili. Chì tutti i desiderate findse u vostru putere, è mi cumprendini à venerà. Cumu ti distìnguanu à u celu, cumu i mo vulintà sò rializati à a Terra. Cusì sò. Amen. Amen. Amen ".

Pudete aduprà sta cuspirazioni quantu volte com'è piace.

Una cuspirazione à a luna piatte à attraversà soldi è ricchezza

Fà sta attività hè quandu ùn sò micca nuvole in u celu è pudete vedere a luna cù l'astri. Pigliate un puzzicheghju, o un vinu regularmente è una munita d'argentu. Pour l'acqua di u grippu in u tazzu è mette in una munita. Pone u cuntinuu nantu à u canale per esse cusì chì a luna hè riflessa in u liquidu. Dopu pigliatu una manu nantu à l'acqua - questu simbulizà a cullezione d'argentu è soldi. Duranti questi trè è dicenu dinò a trama sussundanti:

"A Bella mistressa di a Luna!" Fate a mo ricchezza, fate e mo mani cù argentu è oru. Puderaghju tutte ciò chì dà!

Pigliate l'acqua in a terra, è utilizate una munita cum'è un talismanu è porta cun ellu.

Una cuspirazione à a luna piena di bellezza è di ghjuventù

Per guardà a vostra attrazione in l'annu per vince o pè disperse di i difetti, pudete usà un ritu simplice chì hè dettu di a antichità. Per u rituali, preparanu 13 veteli per sviutà à a mezzanine. U seguitu, putia crema, chì hè sempre utilizata. Cumminza da sussurallu per leghje nantu à ellu a trama:

"U puteri di a luna, dà a bellezza - face è corpu in questa scuru. Chì a giuvini quede nantu à a fàccia, è dete u bagnu chì viaghja da a crema. Quandu si trattendu, aghju da diventà a mo riti, l'aricchi immediatamenti andarè direttamente. Quandu a crema vene in una fini, a frescura vene da una faccia giovane. Cusì sò. Amen! Amen! Amen! "

Dopu quì, posa e candele, è tira fora e cinders restante fora di casa. Aduprate a crema nantu à una basa regula, presentendu cusì bellu è ghjovanu durante stu tempu. Ùn dì micca à qualchissia chì site un uttellu magic.