Terrain per vendite cars

Ammucchiali cummirciali annu hè diventendu u più frequente è a più spessu hè utilizzatu per e vende grandi, per esempiu, un vittura. A cuspirazione ferma di vende carrie permettenu un pocu tempu di tempu per truvà un bon compratore è imprezzà a transacción in una bargain price. I Rituali si migliurà per u periodu di a luna menzu, cum'è l'energia serà diretta à ridirete di i bè. U ghjornu bonu per u magia di cummercialtji hè u mesecanu. Ùn improtalanu rituali per interesse, è ùn dì micca à nimu di u magia.

Parceletta per a vendita di carichi cù ghjoculi

Per fà un rituali hè necessariu in a tenda per cumprà un auto di toy, chì deve esse cum'è un caru, affisso à venda. A matina di u ghjornu dopu, andate in la strata, senza parlà à nimu, è dà u ghjocu à qualsiasi zitellu chì deve esse menu di cinque anni. Duranti questu hè necessariu di dì questi parolle:

"Avete u carru, è vogliu!"

Ricurdativi chì questa seria stata u primu parolle annunziatu in quellu ghjornu. Hè cresce chì in u futuru vicinu, serà pussibule di realizà una transacción riescita.

Un plot di vendita di un vittura in un annuncio

Prima di pubblicà publicamente in i media o scrivite nant'à u paper, avete bisognu di fà un ritu simplice. Avete bisognu di cumincià cù visualizazione, presentendu cumu u telefunu hè stituciutu da i chjave cù offerte vantaghji. Hè impurtante per rapprisintari tutto di picculi chjassi in modu chì a figura hè più realista cum'è possibili. Fate megliu cù i vostri ochji chjusi, è poi, obene è dite à sta cunghjunta:

"Dunque sia cumpiitu da mè, fate true! I mio parolle sò vera è immutable! Amen! "

Dopu questu, pudete piglià a furmazione è a piazza di l'annunziu.

Un parcorsu forte per vende un carchinu cù u salinu rapidamente

Un altru rituali efficae, per a realizazione di quale hè necessariu di preparà l'acqua santa è u salottu di grande tavuletta. Ci hè bisognu di cumincià à u domenical morning. Prima di vultà in a chjesa per l'acqua sante, è quandu vi vene in casa, pigliate in manu manu un pocheghju di salinu è aghjunghje elli trè pienzi di acqua santu. Dopu questu, u salinu hè seccu in u sole, è da seguita, sperendu in u salone d'automobile. Hè impurtante chì u sali hè micca visibile à l'ochji di i straneri, altri o ritu ùn sarà micca travagliatu. Staggeri di u sali, hè necessariu di ripetiri tali cuspirazione:

"Cum'è a salatura per l'alimentariu, hè cusì una macchina per un mircatu è di soldi per mè". Amen! "

Un pezzu per una vittura veloce

Per vende u venditore di u vechju, prima avà da vene u ordine è primu di tuttu pò lavà. Hè megliu fà facite u vostru stessu. Scrivite un buccu in u bucket è dicenu tali parolle:

"Aghjeva tutte e terra di u mo cavallu, ma aghju pututu nantu à u pacu. Quale chì dà più soldi per u cavallu, è vende è feremu chì i mercaderi vèninu ognuna più riccu, ma per u cavallu di a mo negociazione.

Se l'acqua deve esse cambiatu, da quì nantu à u novu liquidu leghjite ancu a trama. In u prucessu di lavà, hè necessariu visualizà una transaccizione riescita, presentendu a firma di documenti, riceve soldi , etc.

Inoltre, hè cunsigliu per neve u carru da u so putere, perchè pò esse una difenda à l'implementazione rivoluzzione di a transazzione. Per principià, bisognu di scancerà i vostri cosi da u carru, per esempiu, cume, chjave è altre cosa chì anu compru durante l'usu di u vittura. Dopu à questu, fate una limpieza limpia dentro di a cabina, durante u quale hè impurtante di ripetiri sta intriga diversi volte:

"Dirt è rubbish fora di u vechju è l'arragnu, u spiritu è ​​l'oliu fora da u so povysgonu. È cum'è u mercanti darrere di a so vendita à mè, cusì l'oliu è u so spiritu immediatamente l'u carru!

Dopu à questu, hè impurtante ùn mancanu a machja più più è ancu per esse postu hè micca cunsigliatu. Inoltre, ùn ne vogliu di vende, perchè serà ancu un obstacle per una vendita successiva.

A terra più forte di vendita di carichi cù u meli

Per fà esse rituali, hè bisognu di preparà a meli naturali, è ancu pezzu rossu è neru. Implantarla u luni à a mane. In u meli, aghjunghje un pocu di tanta pimienta è, mettendu, dicenu dinò parolle:

"Cum'è una apicultori à u meli, cum'è una mosca à un pianu, cum'è un bonu cumpagnu di una picciotta, cum'è un pappellu à u sole, cusì u cumprumatore cèrcanu. Solu aghjunghje l'ingaghjatu - cumu battenu cun un saccu di muniti, per dumandà a mo risposta. È a seconda hè già ghjunta: ellu cura i bè. E a terza una nantu à u limitu: u prezzu interruce i strade. Reconcile, ùn ti ùn combatite. Quale chì darà un prezzu triplicatu, à quellu è di e mercurie. Amen ".

A misura mezclita deve esse lubricata cù u minimu autostru à a porta di u purtatore.