Spoon-zagrebushka - cuspirazione

Spoon-zagrebushka - un souvenir pè atra i soldi. Grazzi à ellu pudete aumentà e so propiu economizamenu, migliurà l'estatus di affari nantu à u travagliu è in l'affari, è ancu attraversà u flow cash to yourself. Hè impurtante chì a cucchola hè di argentu. In modu, pudete cumprà un souvenir in una joera, ma una cullana ordinaria hè ancu apposta per certi rituali .

Plot on the spoon-zagrebushku

Perchè una culluna hè utilizata per cullà qualcosa, perchè ùn l'utilizza micca per cullà i soldi. Per piglià l'effettu desideratu, ancu à i ritu frívolosi, vi vale a vede cun accrisbili è credi in a so azzione. Dopu avè acquistatu un souvenir, deve parlà. Per attivà a culletta-zagrebushki deve esse dichjarazione:

"Ci era un impunimentu di a felicità u casteddu, furtuna è dirittu à mè raquis".

Ci hè una altra cuspirazione, è sia cusì:

"Aviu avutu una cullette di cocia, è ci era una cullette per soldi,

Quale hè chì diventerà amici cù ella, ùn averà micca malà,

Viura in prosperità, ma i soldi in u saldu.

Sò casa - è soldi per mè! "

Siccomu a cullette di zucchine-talonimu hè un tagliatu in miniatura, u cuddinu à u vostru purta. Pò esse mette in un compartmentu per i bills o in un saccu di carta di creditu.

A magia di cullizziunati argentu

Spoon-zagrebushka hè utilizzatu cum'è un talismanu monetariu, ma l'uttellu lucali di u prezzu di metale pò esse usatu per altri rituli. Grazie à una cusciera, pudete migliurà a vostra salute è pulisce l'omi da a poca energia. Per un bellu pezzu, u populu hà cridutu chì a plata hà pussidule prupietà magichi è ponu guariscenze, è ancu prutegge da spoofie è altri influenzi negativi.

Cuncirnendu a cullera, ci hè infurmazioni chì hè endowed cun una certa conexione cù l'omu. Durante a manghjà, u coperchio envia una certa informazioni à u campu di l'energia.

Ci hè un rituali chì vi permette di carica una cullette d'argentu, per u trattamentu di parechje malatie. Pigliate un cuntenutu, fassi acqua à questu è fate una cullette di cocia. A matina, dà u pacchju cù e trè punti di questu acqua. À a sera, utilice un liquidu cummandutu per spulveri u corpu umanu da u ciminu à u fondu. Un tali rituu aiutà à migliurà l'energia di u corpu, chì hà da cuntribuisce à a recuperazione.

U ritu chì seguitanu aiutà à fà di una cullucza plateata un talismanu universale, per attrazione di diversi benedizzioni. Pigliate i culteddi è puliti. Per fà questu, pudete utilizà l'amonia, u purgu dentale è altri servizi. Hè bisogna com'è novu. Pigliate a caghjà in sette acqua è l'asciene. Pigliate un pezzu di tela russa, avete una cullette in ellu è leghje a trama:

"Per sette marchi, per sette boschi,

Hè una muntagna, alta è inclinosa.

Parolle per a ricchezza è u realizazione ...

Ùn vene micca.

In a muntagna ghjè un furgone.

Travagliu di ghjornu è di notte.

Sì, ùn hè micca stancu, ma ùn si caghjà micca.

Hè furmatu un ferru, ùn manca ferrazione,

E a felicità hè umana,

À ognunu à avè.

Sì, nimu hà statu cuntentu.

U tempu frarà: a famiglia serà forte è sapienta.

Duie volontà - ùn esse una casa - una cupola sana.

E trè successi - sarà in prusperità di soldi.

Pregu semu micca a ferru.

Aiutatimi, ferrali,

Aviu avutu una cullette di cocia,

Ci serà una cullette per soldi,

Quale hè chì cuminciarà à manghjà,

Ùn ci tocca,

Viura in prosperità,

E soldi in u restu.

Per sempre è sempre.

Finuamente a mo parolla, ùn ci hè nimu!

A chjave. U castellu. Lingua. Amen ".

Allora scopre a cullette è u mette à altri cobertsi per chì i membri di a famiglia si sentenu a so magia . A strada, u tagliu rossu usatu in u rituali pò esse usatu cum'è u tack.