Amore Privorot

Sfortunatamente, u percentualità di donna hè alta sola sola. Chì ùn solu micca fà fàiscia diticuli disprizzati solu per atraisce l'attenzione di l'omi. Parechje decide di piglià l'aiutu di e Pertenevuli Eculatorii è si ricite à i ritu magichi. Amuri forti magia è amori per parechji dicennii sò assai populari. Ci sò parechji rituali diffirenti chì pò esse adupratu da ogni persona si vulete.

Signs of love spell in l'omi

Arcuni rapprisintanti di u sessu di dèttiru decide di piglià un omu di una altra donna, per quale anu utilizatu magia . U fattu chì qualchissia hà travagliatu un amatu serà sprenuta da questi seghe:

Amuri màgia è i misteri di u fichiote

Per esse u rituali per esse efficace, hè cunsigliu per avè qualchì cosa assuciata à l'ughjettu di l'adorazione. Ritu pò esse fatta cù u capelli. Inoltre, hè bisognu di avè duie candele, chì simbulizà una donna è un omu. Ci vole à tumbà u capelli, in un masciu è in una altra femina. Per fà questu, i candele pò esse mette nantu à una batte o sughjettu in i so mani, questu feraghju seri. U passu prossimu hè di fà una figura masculina è femina da candele, è dete à i nomi apprupti. Allora aghjunghje i dui candeli cù tutti cù un filu rossu. Hè impurtante chì ghjè una nova bobina. Per attivà l'affranchju d'amuri, ci vole à dì, durante a cunnessione di figuri, una cuspirata:

"Cumu pudendu micca vive senza voi, perchè (nome) ùn pò micca vive senza me".

Repetite e parolle chì vede apposta. Hè impurtante chì duranti a pronuncia di u sappianu, sò intarratu da solu sentenzi pusitivi. Mantene e figurine in un locu in modu chì nimu ùn ponu truvà. Ogni ghjornu, ripetì a trama, affinchendu i pupi in mani finu à chì a luna sula.

Love Privorot in a distanza

Parechje parechje scumpressate da u fattu chì ci hè tantu di tempu per esse sia. In questu casu, pudete aduprà una ceretta simplicia per guardà i sentimenti. Pigliate dui specchi, è pùtene elli in fronte à l'altru per fà u corridor. U locu ideali per aduprà - un tabella in legnago in fronte di una finestra aperta. Posa à pusà nantu à una sedia di lignu, senza coghju è cù pappagallo. Pigliate una candela chjara è guardemu a flame. Hè pruibitu di circà à u mirroru. Quandu a cera fretta un pocu, tilting the candle per chì a cera di ghjripassi annantu à u to palme. Durante questu, avete bisognu à pensà sempre u vostru amatu. Quandu u palmu sanu hè in cera, disgraziammu in u spaziu, dicendu:

"Vogliu i disubbidienti. U sapone ùn hè micca necessariu, ci sò e mo lacrime. Ùn avete bisognu di una spugna, ci hè u mo capelli. U mo amuri ùn hè micca necessariu, ci hè un altru. Quandu l'abbandunà in quattru parti. Sò solu stà in a finestra. Cumu a chjuccula inaudible spremessi, cusì un'arbrezza amori torna. Quandu si ghjunghjese, vi sarà. Quandu si abbandunate, tornerete. L'ochji di i straneri ùn si vedanu, l'altri ùn parle micca bocca. Sulu m'intendi; mi vulete andà à mè! (U nome di l'omu) sente, (nome) sapi, (nome) ricurdarà. Pundite l'amore, dicenu à mè. Venite prontu, chjamarè. U mo nome in u cori di voi sarete, a mo imaghjina in u vostru sangue di stà! Per esse chistu (tali è un tali numaru, tali è un tali tempu). "

Allora fate finiscinu i specchi face à face è lasciate in u so nightgown. Per cumprà un fortimentu di u forte forte , duverà esse u pacchju nantu à u pavone, pate nantu à quì cù i piani nudi è dicenu:

"Senza senza sangue, viju, senza palori assenyati (nom), tornarà à mè o quellu chì sarà".

Usendu una sedia, rumpia i specelli senza elli di a cammisa. Lasciate tuttu nantu à l'armunia finu à a matina. A matina dopu, fragle fragments in u boscu sottu u pinu. Vaju a casa ùn vultate micca è ùn parlanu micca à nimu.

A manera più faciule per fà affarischi

Ci hè parechje parechji riti chì aiutanu à rializà l'alloghju magicu. Cunsiderate u rituali, per quale hè necessariu avè a ropa di l'oggettu di l'adorazione. Puttane sottumessi hè megliu. Per fà u rituali hè necessariu u ghjovi à a Luna crescente. Lavute a linu, è fate u sicariu, dicendu queste parole:

"Ùn aghju pianu una candela, ma u mio core è l'anima sò luminati da un servitore (nome) per mè, schiavatu (nome), per sempre".

Un amatu pigghianu aduprate abate di vestizione.

Hè pussibule di sguassà l'encanta?

Ci sò rituali di disperse da l'influenza magica existente. Hè necessariu per ellu avè una figura di un omu chì hè stata chjesa. Hè necessariu di guidà a ceremonia à ogni ghjornu di l'omi: luni, marti o ghjovi. Pigliate a candela bianca è lume. Una culloca di salitu hè sparata nantu à a flame è trè volte vi cuntà a trama:

"Signore Diu, aiutate è salvà.

Salt, biancu è pulitu, piglià a diritta di u servitore di Diu (nome).

Absorbia anguish impii, miserable,

I pinsamenti sò corrupted, vicious,

Sensori inveci.

Eliminate tuttu ciò chì hè stata induciuta, drentu eddu, è manghjatu cun l'alimentazione,

Cù un guitare pigliatu, una parola schera mandata.

Pigliate da induve hè vinutu, u ritornu.

A mo parolla hè forte, perchè esse. Amen ".

Poi pour u salinu nantu à una pezza, pusendu un pappagallou è una fotografia sopra. U rituu deve esse ripetitu 3 volte è solu in i ghjorni di i masculi. U platu utilizatu hè statu spustatu.