U vinu Sangria

Coperta Sangria (sangre - da u "sangue" spagnolu) - un bevande tradizionale di u bigliettu. A tradizione di preparazione di drentu di Sangria era furmatu circa 4 seculi in a regioni miridiunali di l'Spagna, ricca in parechji frutti. Sangria spagnola hè un bevande di u vinu russu diluitu cù pura, preferibbilmente, acqua di primavera, cù l'aghjunghjule di fette di frutta, di volte - zuccaru, uni spices (vaniglia, cinnamone) è u ghjacciu. Tale un beatu hè bonu per smachjà a to sete durante u caldu di u summario estensivu. Sendo un beie chjucu, Sangria ùn hè micca avucanu a ingrossimentu pesante.

Legends of sangria

Sicondu una di e leggende, u costumbrone di preparazione di sta vacca cuminciò è diffuseghja prima di agricultori in a pruvincia di Rioja à a fine di u 17u seculu. Ci hè una legenda. Sicondu a so storia, l'invintori di sangria era un suldatu Italian captuitu è ​​liberatu, piace à studià è aghjunamentu di i citrati. Dicenu chì era quellu chì hà pensatu chì cumminà i citrati cù u vinu - hà duvite fà vinu d'aranciu. Truvate una combinazione harmoniosa ùn hè stata immediata, ma à a fine, i spettitori spettuti chì dicenu sangria "u sangue di u diavulu", suspettannu l'ughjettu Italian in cunnessione cù e forze maligni. Hè stata captuosa, torturata è creda à l'embiu, è a bè da era pruibita da l'Inquisizioni. A prute era riutata solu uni pochi anni dopu (grazie à Ddiu, no seculi).

Comu preparanu una vittura "Sangria" in casa?

Hè faciule. Allora, a tradiziunale "Sangria". A ricetta di a vanda hè in a versione clàssica.

Ingredients:

Preparazione:

Imbulighjate in u vinu u ciaretta, aghjunghje u zuccheru, feritu finu à dissolzione. Frutta limita, cut in fette (agrumi - megghiu) è ancu mette in una farina. Pigliemu u relocuni nantu à 2-4 in a fria. Dopu quì, fate nantu à e vetru, aghjunghje un cube di ghiaccio è serve.

Sangria bianca

Ci ponu esse nutatu chì sta scelta pò esse micca cunsiderata classic - u gustu hè veramente simili à a sangria tradiziunale, ma solu a versione cù u vinu russu pò esse cunsideratu "veru" - ùn hè nunda per chì u Spagnolu avia datu u nomu "sangue". Eccu a ricetta per Sangria biancu.

Ingredients:

Preparazione:

Tagliemu tagliate u fruttu lavatu in tagliati (uva - in mezzu à ogne), sguassate i petri è piazzate in una farina, vinu, aghjunghjenu zucchero, zucchero, gin è spices. Insistemu à a frigorifiera per 2-4 ore, dopu à quale aghjunghje u ghjacciu, fremenu nantu à i vetru è serve.

Comu coccia sangria: opzioni

Ricette di a Sangria tradiziunale di u Sangria includi vinu rosariu di tavulinu, zuccheru, cannella, ghiacciu è una varietà di frutti (aranciu, mandarin, limone, calce, albercocu, peach, pear, apple, pineapple, melon-melon o melone). A volte in a preparazione di "Sangria" usanu condimenti cusciamente piccati cum'è cardamom è ginger. In certi casi, quandu pensa à aduprà sangria ùn hè micca un refrescante, ma cum'è una festa, u gustu di a buccia di rinfurzà è décorate cù l'alcoolente più forte: acquavita, cognac, gin, ron, orho (licordu spagnolu), diversi licori. A Sangria bianca hè ancu populari - questu beatu hè preparatu nantu à u vinu biancu. "Kava Sangria" - una vittura chì hè preparata nantu à i vini spumanti.