Quandu si puderà cullà u focu di l'agliu?

Bulbi per a ripruzione sò aduprati da parechji vilutu di u veru estivi. Prima, l'addu di l' invierno sempre hà denticulatu larga, ma ci sò parechji, è hè ancu necessariu di piglià in contu di e caratteristiche varietà chì u tippu di metu duveranu deve esse permettenu di mantene. Quandu avemu da cunsiderà quandu di caccià u focu di l'agliu in l'inguernu, è chì fà cù più.

Quandu si puderà limpiu l'bulliciu di l'agliu?

Per cullà u focu di l'agliu, hè impurtante ùn mancassi u momentu quandu si cumincianu à riunione. Cusemu scelte i più grande denti prima ch'elli si sò piantati, danu grandi inflorescenzi di bulbots. Quandu si andonu in u crescita, spartemu uni pochi, i fianchi rifiniti sò rotulati per ottene un bulbo grandi.

U tempu chì i bulettimenti ripen in l'agliu, in ogni regione hè vendu in tempi diffirenti. Ma pudete sempre a determinà da a freccia in sè stessu. Prima hè stata torciata in una spirale. È u tempu quandu hè u tempu di purtà a bulettura di l'invernu d'aziu, vene cun arrughje di freccia. Ùn pudete stà aspittà un bellu pezzu, perchè a inflorescenza rapida cascate.

Ancu prima di cumincià aduprà l'bulli d'aziende, preparanu fette sali di gazza. Dopu à a cullezione i inflorescenza ùn sò micca spartuti in parti distinti, ma salvattamenti sanu. Perchè ùn anu micca cascà, intrappugemu una cuppa di gaze, poi recca i flecculati in un fasciu è l'aghja per a fermentazione.

Quandu si puderebbe coglie u focu di aghju, saranu ghjunti, ma micca pronti per almacenà o disembarkazione. Avemu bisognu di mantene in limbu per circa trè à quattru settimani. U locu duverebbe scuru è ben ventilatu. Per via di u risultatu, ci sarà un prufessiunale di i sustanzi chì sò cunsiderati nutrienti da i vignaghjoli à u materiale di piantazione. Avete dinò chì u materiale di piantazione hà guadagnatu un pocu in pisu.

U tempu chì pudete sparghjile à u focu di a freccia di l'agliu, venenu cù u siccà. Quandu u zucchero hè seccu, i bulettine sò sferisce. Avete bisognu di cullà, per pruvate micca dà a scala. Allora pudemu mandà i sputichi before plantà l'invierno o a primavera per almacenà.