Curingu di ciliegie in primavera

Se vulete acquistà una bona vittura di biscuttanti di cecilia è vede l'arbre sano, forti è bello, po avete bisognu di piglià bè cura di a ciliegia. In particulare, hè bisognu di attentu à a cura di primavera, chì hè assai impurtante. Hè per quessa chì ogni ghjurgunatore anu da bisognu di e regule di guarezza cherry in a primavera. Eccu nant'à tutti questi chjubuli, simplici è impurtanti in dettu, è amparate cumu a cura di i ciliegie in a primavera.

Curingu di ciliegie in primavera

In a primavera hè necessariu di producià parechji operazioni cusì chjappi chì vi assicurà a vostra salute di cherry, u sviluppu propiu è a vendita abundante. Sicura chì l'arbre fruttu hè bisognu di tutta l'annata, ma a primavera hè u tempu più impurtante è hè in a primavera chì i horticulturi anu da suduri a più. Analiteghjemu tutti l'aspettu di l'ingaghjamentu di i primi prudutti di e cirivesi per una visibilità più grande.

  1. Pruning di ciliegie in primavera. Hè assai impurtante per sapè cumu degnu cutterà un cherry in a primavera, cum'è secondu, a poda aduprende un rollu significativu in u sviluppu di l'arbre, si troppu chjappà in modu incorrettu è a crescita ùn esiste micca. Trimate tutti i rami seculati, è ancu questi arghjidi chì anu pesti o malati. Inoltre, assai ghjardinarii sò ancu rami di podarette chì crescenu assai troppu, chì formanu a corona di l'arbre per chì hè piacevule à colti. Hè necessatu puru caccià micca solu i rami secche, ma a vella scorchera, chì ancu secca. A volte ci hè cascata da ella stessu, ma sempre u spaziu un arburu vole chì ci hè aiutu per ridivà.
  2. Piuma d'altru Preste in primavera. Continuendu u tema di cura di un arbre, avete bisognu di esse u curu, in più di u trimming. U zuccu di a ciliegia hà bisognu à esse blanchissatu, è ancu per induve ferite nantu à l'arbre (i feriti è e rùbbriche sò trattati cù una suluzione di cobre è di paint up with top). Questu prutege u zuccu di l'arburu da i parasites, è in più, l'arburatu bè chì hà fattu bè, hè l'ornamentu di u giardinu è l'orgogliu di u jardinieru stessu.
  3. Pulizia around l'arburu in a primavera. Hè necessariu puru caccià l'articulu seccu è l'altri ruscelli attraversu l'arbre, è poi livemu ligeramente a so tinta (questa cundizione hè fatta cun cura, perchè e radici di a ciliegia ùn sò micca cusì prufonda). L'excavazioni di u locu duverà l'arbre più in l'aire, chì hà ancu un effetti benèficu in u so sviluppu. Ancu parechji ghjardineri recettanu digià u tarritoriu in u tempu di vaghjime, perchè tutti i parasiticamenti periscenu duranti l'invernu.
  4. Adding cherries in a primavera. No menu una questa ardente - comu mancaia ciliegie in a primavera? A buttrega di primavera hè assai impurtante, postu chì in a primavera hè necessariu di aiutà l'arbre, per aghjunghje a forza per fructificà bè. A prima volta per nutriscia l'arbre hè necessariu durante u periodu di decolorazione. U megghiu fertilizante hè manure mixed with ash (manure bucket and kilogram of ash) è diluted in quasi sei cagani di acqua. U sicondu alimentariu pò esse fattu duie simani dopu a prima in una manera sìmuli. Hè ancu micca male per alimenta l'arbre avec nitrogenous fertilizers à u principiu di a primavera.
  5. E cumpagnie in i primi. E l'ultima pregunta, chì hè sempri aperta - quellu di ciumi scorcia in a primavera? Ghjè in u primu moddu chì i pesti turnanu attivi dopu l'inviu, per quessa Avete bisognu à vigilà dinò l'arbre, postu chì in a primavera pò assicurà facilmente una malatia o peste. A maiò spessu, a ciliegia pardala da a munilisia è a coccomicose. Inoltre, ci sò dinò parechje, chì ùn deve micca una pratica di lorine. Per disperse di questi prublemi, hè bisognu à spray. Per cherchi sbugiati, azophos è Bordeaux sò i megliu. Sti dui praticati sò alternati - a prima volta (quandu u foglie sò fiata) l'arbre pò esse sprinkled cù azofos, è dui settimani dopu l'arbre deve esse spulatu novu è questu ora pò pudè usà a confezione Bordeaux. Inoltre, l'azòsi hà bisognu di spruverà l'arbre in una settimana, sopratuttu se u tempu hè mullatu. Un spruzzu cumplessu, chì pruteghja contra peste, si faci eseguisce dinanz'à u feraghju.