Quante hè necessariu di trasplantà una orchidea?

Orchid - una di e più misteriosi è capricciusi in u vitru. In u so alloghju naturale, l'orchidea si sviluppa direttamente nantu à i rami di l'arbureti. Questa immubiliare impriva nutrienti micca di a terra, mancia u lume, l'acqua è l'aria. Ùn mai vede una orchidea in una pignatta cù una misura in u sensu di l'usu. Per u cultivo di sti fiori, u territoriu particularu hè necessariu chì hè quellu chì hè pussibule per a cundizioni naturali di a furesta tropica.

Pudete transplantà una orchidea?

T'hà purtatu da una buttrega o hà ricivutu sta fugliale cum'è un presentu. Dopu un pocu avete da cumincià à pensà à trasplantà sta pianta, perchè l'orchidea si sviluppa è a so putenza nativa si cambia più chjucu per ella. In un novu sustrato, una orquidea precisa ogni dui à trè anni. Fate micca impastu per trasplante una orchidea fiorente. In questu pezziu ùn hè megliu ùn toccu a pianta, u razziè prende assai forza, pò dannà a pianta. U megliu tempu chì pudete trasplante una orchidea senza danni à a pianta hè a primavera o a tempesta di l'ochji. A cosa principal hè: Ùn vi scurdate di mette in un locu suficientemente luminoso, ma micca troppu caldu.

Cumu trasplantà un prucessu d'orchidea?

Prima di trasplantà una orchidea, avete bisognu à preparalli apposta.

Ora u passu per passu avemu principiatu per trasplantà l'orchid correctamente:

  1. Pigliemu a pianta fora di u vignetu. Ricurdativi di u puderiu un pocu è cumbattiti u fondu. Allora serà più faciule per piglià l'orchidea senza danni l'eoreli. Sì l'arrabbiati anu cresciute troppu, avete bisognu à taglià u cuteddu.
  2. Avete bisognu di caccià u sustratu anticu. Hè bisognu à fà cun cura, ma decisivu. Rintorni intravessu ponu esse lavati sottu un flussu di acqua cálida è espansione cun un corpu. Avete bisognu à taglià tutte e razzi chjudi. Ci hè ottenevule cigliu un pruduttu cun l'alcoolì. I razzi trimulosi sò trattati cù carbugno trituratu.
  3. Cume transplantà una orquidida in una nova olla. Prima, omplete u pome cun un sustrato novete quandu o drenaje. Questu avete aiutu à prevene u danni à e radici di l'umidità. Avà trattatu cu cura l'orquidida in una nova olla. Avanzatu, avete bisognu à secre i radichi di a pianta. Puderete sviluppà u spaziu di u sustegnu. Ùn avete bisognu di forza di forza, quarchi sò stati abbandunati fora. Questu permetterà a pianta chì assume a più lumine è aria.
  4. Un pocu per cumprà l'u spaziu tra u radici pò esse un bastone di bambù. Pulsà u sustratu assai ciappa, per ùn dannu a radiche.
  5. Riinturi una orquidea doppu un trasplante hè necessariu solu u quintu ghjornu. Questa ora, ogni ferita duveranu tempu di guarisce i risichi di infezzjoni da l'acqua hè minimizatu. Invece di regu, a pianta deve esse spulatu cù l'acqua di ogni ghjornu. Avete bisognu di cumincià à manghjà solu dopu à 4 simane.
  6. Appinzanu i peduncles longu cù un bastone di bambù. Inutli si cumminciavanu à curvaranu sottu u pisu di i fiori.
  7. In u invernu, l'orchidea hà un postu di restu è hè desideriu chjamà solu com'è ultimu risorse. Fertilize a fiore in questu pianu ùn hè micca necessariu, è acqua raramenti. Ma à u listessu tempu per mantenite una alta humidità è a luminosità hè necessariu.