Aichrizon - cura di a casa

U fiore di l'ayrrizons o l'"àrbulu di l'amore" pertenece à a famiglia di piante juvini di succulenti . Vi vene da Madeira, Maroccu è Canarie. In a natura si trovi in ​​cracke in rocca steep. U so nome, "l'arbre di l'amore", hà ricevutu ricchezze in l'urighjini di u fogliu in forma di cori, in l'apparenza s'assumiglia à un arbulu di soldi . Inoltre, sta pianta hè assuciata cù assai credenze è leggende, induve l'aizzione com'è un simbulu di cunfortu di casa è felicità.

Aikhrizron hè un parente di "arburettu di soldi" amatu di tutti è hè un arbulu densu à pocu cù fogliosu fugliale è, in a maiò parte, foglie faldili. In altu, pò alcune un massimu di 40 cm. In a cultura di l'intrezione, ci sò parechji tipi d'ayzrizona, diffirenti di culore è grandore di foglie.

Ci sò fiori in primavera, è in l'estiu, sparendu panuli cun fragranti zdepdchatymi fiori di culore giallu o giallu. U piriudu di a so fiurazione hè longu abbastanza è pò esce à 6 mesi. Quandu u patricu stu omu fugliale pò pèrdesi à u settanta per centu di a so corona, chì hè un prucessu normale è ùn deve micca falla l'eccitazione.

Comu a cura di ayrrizone?

U travagliu di a curaghja hè simplicemente simplice, u più impurtante di ricurdà è d'utilizà e seguente parechje regoli.

  1. Sti fiori ci prefete u sole di u sole di brillanti è sò megliu nantu à i venteli meridiori, orientali è occidentali, mentre ch'ellu sia dispunibili à furnisce una screen protettiva di tulle. Pudete eliminà a so pantalla in u vaghjimu è l'invernu, perchè chì u fiore prumeghja bè lampu per u so sviluppu.
  2. Duranti u crescenu, hè cunsigliu per turnà a vanda di fiori in direzzione diffirenti. A tali accultura vi garantà u so sviluppu uniforme è a corona enormi.
  3. Cù l'iniziu di l'irrigazione invernu pò esse realizatu micca cusì spessu, ma in u mesi restante ne hà bisognu d'aiutu è regu regulare. In ogni casu, avemu a ricurdari chì, tra di ogni regnu, u sustrato deve esse chjucu a meza a mità. A tali attituda trapatrice avarà situazione chì quandu i foglie di l'Akhrizona sò gialli gialli è si lampanu. A necessità di una pianta in acqua pò esse facilmente determinata da i so corne e turgor, hè necessariu di pressu un pocu nantu à a corona è se sdrughji, allura u fiore ùn ùn mancava l'acquessi, si hè lentu, a pianta aduprò d'acqua.
  4. U tempore ideale per i piante in primavera è l'estiu serà 20-25 gradi Celsius. In l 'invernu, quandu l'afinia hè in locu, hè cunsigliu per mantene in una tempura di 10 ° Celsius.
  5. Aihrizon amassi assai, perchè l'oliu deve esse chjuchi è pocu à pocu pressu per ellu. In tes vunni, ùn hè micca principiatu in fiuritura.

Siccomu a fiorita ùn hà micca spulcatu. U ciucciu di l'acqua pò persone nantu à e foglie è pruvucà a decadenza. Cù l'aiutu di sti capelli a pianta adatta à i cundizioni di l'aire aridu.

Aihrizron - ripruduzzione

I metti principali di a propagazione di l'aichirizonte sò semi e stampa.

I sementi sò generalmente semblii in un pezzu pocu à un sustrato di a cumpusizioni: una parte di a terra di a terra ordinaria, è a mità di a pruduzione di u rinu di u fiumu purificatu. I cunfisamenti sò riabilitamenti sistematiamenti è ogni ghjornu averebbi ben ventilati. U primu i filòsi digià sempre in a terza simpresa, dopu chì i piantini sò dived. A cumpusizioni di a tarra ora include a mità di u focu terfore liggeru, una frazzione di a foglia è a meza a prupurzioni di renda bianca.

I pianti ghjovani sò colpi in pochi tappeti cù un diametru di di cincu à setti centimetri di diàmitru. Quandu si cresce, hè necessariu di cambià u sughjettu: in i listessi prupurziunati, mischjianu sante, fogliosità è e so sbuchjata. Regoli un ghjornu. Quandu u piantazione di e piantini findi, anu persu intaculatu durante parechje ghjorni in un locu fridescu. Allora sò raccoti in a rena ghjustu. U fruttu ravitatu pò esse pianificatu in biscotti chjuchi, cumu si descrigui supra.