Morten Trotzig's Lane


Una di e riti più inusuales di a parte antica di a capitale sueca hè chjamata a pista Morten Trotzig. Hè una storia ricca è hè assai amata da dui cumendenti lucali è numeri turisti di tutte e mondu.

Situazione:

A strada di Morten Trotzig hè in a più famosa isula di Stoccolma , in a cità vechja - Gamla Stan. A carrea di u carattere rializeghja da Presthtan Street à Westerlongatan è Jerntorth.

Storia di Storia

U carru hà ricivutu u nomu in onore di u mercatu è u bourgeois Morten Trotzig (1559-1617), chì era natu in a cità di Wittenberg, è in 1581 trasladu à Stoccolma, acquistau immubiliarii nantu à sta strada è fece una tenda da quì. Sicondu data storica da a fine di u XVI secolo, Morten Trotzig hè stata principale di ferru è copper. In u 1595 hà fattu u ghjuramentu è divintò membru di u Regnu Svedese, è à u turnu di i seculu XVI-XVII. vultatu in unu di i mercaderi ricchi in a capitale sueca . In u 1617, durante un viaghju di cummerciale à Copparberg, fù brutale u batatu è hè mortu da e so ferite.

Lane hà iniziatu libru u nome German "Traubtzich". A principiu di u seculu XVII. hè stata chjamata "Trappegrenden" ("Staircase Lane"), è a fini di u seculu XVIII. pruvatu di rinumintà i Kungsgrunden, chì tradisce cum'è "Alley di Kings". Solu à mezu di u XX seculu. Finalmente hè statu u nomu ufficiale, chì sta piccula strada porta sempre, hè a via di Morten Trotzig. In u 1944, quasi un seculu dopu a spluta, u trafficu di peppa era permessa in u carrughju.

Chì hè interessante nantu à a Morten Trotzig's Lane?

Questa hè a via più inghitzau in a cità vechja di Stoccolma, è ogni visita turistiche Gamla Stan prova di visità. I caratteristiche di a carru sò dinò:

  1. A strada hè assai modesta in grandezza. Hè urdinata da una scala stone staircase, cumpostu 36 strade, è sviluppa gradualmenti angulari, righjunghjendu una larghezza di solu 90 cm. Passendu à u carru, hè interessante di vedere i belli i vechji di i paisaghji lucali, duvintu pi quasi sei seculi a so vita ha venutu.
  2. Iluminazione naturale è artificiale. In i sughjetti di l'inverno tranquillu, u sole di sera surprisingly illuminates the street, i raghji sò riflesse assai volte da e finestre di casi in ogni banda di a roccia, è una stampa unica di glare di ballu hè creatu. E l'illuminazione artificiali di a catena hè furnita da gas-lanternes, chì parevanu turnà i turistere chì anu vistu à l'iniziu di u XIX seculu, quandu in Stoccolma ùn ci hè ancu micca parlatu di lumera elettrica.

Cumu ghjunghje?

Dopu a terminal marittima in Estocolmo à u distrittu di Gamla Stan, pudete camanderà à pede in quasi 20 minuti. Ci hè bisognu di abbandunà u terminal, volta à u dirittu è in u mare andate à u ponte, chjappà, è voi - in a zona vechja. In direttamente à a via di Morten Trotzig pò pudè ghjunse u longu à u terraplante à a direcia, o à longa città di Westerlangatan à a intersezzione cù Presthtan, cuncintendu u signu Mårten Trotzigs gränd.