Circus (Stoccolma)


I sights of Sweden ùn sò micca solu e so isuli è castelli , monumenti d' arti, edifici stòrici è e chiese. Unu di l'obxetti interessanti per i turisti hè u circus in a capitale di u paese.

Chì ghjè notu di stu locu?

U primu bastimentu di u circinu hè stata custruita in u 1830 da u dirittu Circu francesu Didier Gaultier. In u 1869, vendite u so casu à Adelie Hooke, più tardu tutta l'edificu era cuminciatu.

U Circu di Stoccolma era cunnisciutu cum'è u Teatro Circus. A so apertura hà fattu u 25 di maghju 1892 in l'isula di divertimentu di Djurgården. L'auditu hè designatu per 1650 visitatori è raramenti quandu sò stati posti vacanti. U custituitu hè assai acustiche.

Oghje, i circus prestazioni teatrali sò ancu disposti in u palcuscenicu di u circinu in Stoccolma , ma più spessu in l'edifiziu ci sò esibizzioni tematichi, cunferenzi è altri avvenimenti suciali. In altri ghjorni in u circu di Stoccolma ci sò e arrigistrati di varii programmi di TV è musicali.

Cumu à accustà à u circinu?

Se studiate Stoccolma, vi guidà da i coordenadas: 59.324730, 18.099730. A prossima di l'edificazione sò un grande parking. Inoltre, prima di u Circumu di Stoccolma, pudete piglià un taxi, un bus numero 67 o u tramu 7.