Pain cun menstruali

A menstruazione regula è senza l'indimentu hè u primu simbulu di salutulazione femina fabulosa. Sfortunatamente, solu una parte petite di u sessu fieri pò esate di l'assenza di sensazioni di dolore è malatisfattu durante a menstruazione.

Qualchi figlioli, invece dinò, teme u teme l'iniziu di una altre menstratura, postu chì hè necessariu in cumpagnie da intrupesi intensi chì scuraghjenu significativamente a vita è ùn permettenu micca pratiche calmamenti i vostri affari di u normale. Hè una cundizione hè un nome mèttru speciale - algomenorea, è pò esse cunniscenze cumminitali è acquistata. In questu articulu, avemu dettu qualcosa chì guverna u dulore in u casu di a menstruazione, è quandu hè necessariu di cunsultà un duttore.

Perchè ci sò pene con menstruazione?

I causati chì causanu u dulore durante a menstruazione, cum'è dopu ad elli, hè assai. Sicondu a età di u rapprisentante di u sessu fairu è u statu di u so sistema ripruducivu, si pò varià significativamente. In particulare, i sensibuli doloresi in i zitelli adulescente sò un signu d'algomenorussia primaria, chì in a maiò parte di i casi pruvà à esse causatu da causa innate, per esempiu, cum'è:

Inoltre, a maiò parte di e zitelli chì anu sò solu cunnisciutu cù a menstratura, ci sò doluri di intensità media assuciata à i cambiamenti in u fondu hormonal. Nurmale, dopu à 2-3 anni, a situazione hè normalizzata, u ciclu menstruali hè normalizatu è i pene si passanu indipindente. Inoltre, certi cecchi cuntinueghjenu a soffre pè a menstruazione è uni pochi anni da a so apughjera.

E donne di età reproducente spessu pruvucate un dolore inusualmente in u primu ghjornu di a menstruazione, i ragiunamenti per quale sò ghjornu in seguente:

In u casu di sviluppu attivu di u prucessu infjammatori di u sistema riproduttivu femminili, u dolore generalmente cuntinua dopu à u sistemu menstruali, a so intensità pò degru di qualità.

Certamente, per certi nessi è donne, sentimenti dolorosi cù menstruazione sò una varianti di a norma, chì avete averia d'accettà. À u listessu tempu, spessu u pettu hè u signore di u corpu femminile nantu à a tanta infelicità. Puderete cunsigliu un mètuvamu subitu si