Broilers - crescente in casa, sughjendu di u pollulu à u sacrificadore

Quandu anch'elli anu nantu à a splutazioni , anu crescente in casa, l'alimentazione è l'antibatteri di bottilde sò diventati i prublemi principali. A dieta è a quantità di alimentazione per tutti i razzi sò circa appressu, ma duvete avè selezziunatu a cumpunimentu è introduva i supplimenti di vitamina per prucessu è l'errore.

L'alimentariu di broilers in casa

I razzii destinati à cultivà à pocu tempu hè carne è bisognu d'alimentariu d'alta qualità è abundante per i primi simane di vita. Sò dui mesi si ne necessariu per alimentà u broiler da carne in casa, perchè u equilibriu è u cumplessu sò in u primu locu. In a quistione, chì per alimentà l'articuli, a variante cù pezzi mixta hè cunsiderata evidente è justificata. In ogni modu, alcune risultati anu da esse tuccatu quì.

  1. I pruduttori inġeli ùn sò spessu perchè sustituì i aminòculi è i proteini naturali cù sintesi. U prublema hè chì questa sintetica si mischia pocu cù u restu di a cumpusizioni è dopu chì l'alimentatore hè statu sdragata u pinu biancu resta in u fondu.
  2. Se selezziunate i prudutti di i prudutti di i pruvenzii, custruisce un cintesinu bonu.

Cumu manghjà i broilers in casa?

U ritrattu di creazione di u broiler di e pollettia dipende nantu à u voluminu di u ghjornu di a parte. Per alimentà da i primi ghjorni, hè necessariu à ottu elti à u ghjornu, una settimana dopu cincti volte e più. Ci hè dui sistemi per i pollitti fatteddi.

  1. U ciculu da u pagliaru chjamatu à u broiler finale hè divisu in duie fasi: a prima parte di a vita utilizza l'impurtante di u principale, da poi l'avvete hè trasferitu à a linea di u ghjornu.
  2. Per una splutazioni agricula, una variante cù trè fassi d'accogliu hè adattatu: e primu trè simane sò usati l'alimentu prelacutu, chì permette rinforza significativamente u sistema immune di l'uccelli. Dopu à quessa, l'alimentazione hè stallata secondu u schema quì sopra. Sicondu l'età di l'acellu, u cunsumu d'alimentariu per l'anurizati hè calculatu, ci hè un tavulinu cù a ratio di età è dimensione di e porzioni.
  3. Tarifti approssimati di cunsumu fugliale di pezzu per broilers à distanzi d'età distinti
    età di broilers, ghjorni quantità di feed per ghjornu, g
    1-5 15u
    6-10 20
    11-20 45
    21-30 65
    31-40 85
    41-50 100
    51-60 115

Dieta di broilers

Quellu chì hè stata l'alimentazione hè sceltu, preparatu o coccu, l'acelli avè circa appressu i stessi ingredienti in a razione. Ogni annunziale cuntribuisce à u sviluppu harmoniu di u corpu di l'uccelli.

  1. A più parte hè corn. Ci hè un cundimentu rapidu di pesi, u microelementu chì u corpu più forte è più resistente à e malatie.
  2. Sprouting the vitamin component helps the barley germinated. Stu additivu hè rispunsevule per u equilibriu di l'elementi, abbastanza per un cinquena di u pesu di l'alimentariu di u puddu.
  3. Un bonu aumentu di u pesu di u corpu di e so pani hè datu da l'intruduzioni di levitu.
  4. A migliurà a salute di e poultru è a qualità di carne pò esse otturatu intruduce una misura di minerali in l'alimentariu di broiler. Hè nantu à saline, calcitude, è altri additivi.

Fugliale per broilers cù i mo ghjianu - ricetta

Se a decisione hè fatta pè preparà un alimentu per broilers da sè stessu, a cumulazione hè necessariu di supplementà cù a prutetta. Hè intruduciutu da l'aghjunghje l'aiutu di l'ossu o di pezziu, a proteina furnisce l'alfalfa o a farina d'arba.

  1. I trè quistione prublemi à a compra di broilers: cultivate in casa, l'alimenta, a dieta ghjustu. In u periodu iniziale di l'alimentarii circa a mità di a dieta cuntene u granu è a so farina. Un'antra terza cascata nantu à u pastu à u triple è u girasole. U restu hè spartutu in trè: u farru di u mandulin, pressed yeast and grass meal with fodder greens.
  2. A cumpusizioni di l'alimentu finali per u crescita in casa hè un pocu diffirenti. Eccu, u corru hè solu u 40-45%, l'altru 30% hè divisu nant'à cum'è manghjatoghja cum'è u farru di l'osteria. A quantità di grass hè ridutta per una terza, invece d'ellu, u percentualizazione di levitu è ​​di grassu hè crescrittu à u 3%, u restu cunsiste di trippu cruciatu.

Feeding polli di broiler in casa

Ùn avemu bisognu di u primu è di a regula principale di crecienti di broilers: anu avutu avè un bellu d'acqua è alimenta è dispunibule liberamente. L'alimentazione di i pollastri di furmagliu dependa à u crescita di pisu è età di l'ubligatoriu: in casu inizialmente in un pollulu hà 5 g d'erba è u so pesu criscinu à deci, dopu a parte cresce in 50 g.

  1. In i primi ghjorni ghjorni nantu à meddi, tutti e razzi di pagliaghji necessitanu 15 grammi di nutizie. Un pollulu hè di circa 65 g per u pezzu tutale.
  2. Avanzate finu à 20 ghjorni, a norma creci a 35 g per ghjornu. U culunizazione cuntinua cù u cumuzioni di partenza, un chicken necessitanti metà di un kilogramu di nutizie.
  3. Da stu mumentu è u primu mese di u primu mese di a vita un paese di ghjornu basate 65 g di a mistura. U ghjornu di ottu ghjornu, a parte hè crescitata à 100 g.

Chì per alimenta di brocculi in i primi ghjorni di vita?

A risposta à a quistione, chì per alimentà l'agnelli u primu ghjornu, hè stata di duie parte: hè impurtante micca solu di furnisce l'alimentu in u accessu liberu, ma ancu per bevi l'uccellu cù preparazione speciale. In i primi ghjorni di vita, ci hè una chance di perde una pera per e malatie infizzias. I preparazioni "Enroflon", "Farmazin" o "Vetom" rinùranu à cinque ghjorni è per vende à stu prublema.

  1. I primi quattru simani di l'accessu à l'alimentariu devendenu sempre permanente. Optimum hè l'alimentu mixte "PK-2". Per un ghjornu, ci saranu quasi set pranzi.
  2. Da u terzu ghjornu di a vita, pudete aghjunghje l'alimenti additivi verdi, è da a settimana di età offerta pulite pè zucca pastorella. Sittite à i bacchi di alimentazione per cunfrisce scorciata è di tela.
  3. Un ingrossu sanu à a dieta basica in casa hè una pasta. Hè custituitu da u triple machinatu, caghjà finamente chjappu è l'oliu di pisci è l'additivi naturali. L'uccellu hè stata cuncippulata prima di l'alimentariu principalu è hè culuratu quandu oghje prima.
  4. Per avè pozzu maiò, pudete aghjustà à a dieta di quagliu cottage. A opción più baziula - per preparà una purée à u latte à levitu.

Quale vitamine per dà à broirers?

Ùn avemu micca bisognu di l'alimenta chì i broilers necessanu: crescente in casa implica l'alimentazione cù suppleti nutrizionale in forma di vitamin cocktails naturali è farmatica. U quintu ghjornu di a vita un pappu verde cipote pò esse introduttu in a dieta di u paese. Apriremi una gramma, anch'ellu aumentate a dosa à sei. A Cebolla destroi parasiti intestinali è ricumincia a necessità di u corpu di sulphuru.

Puderete nantu à i letti parranu sorrel, colti, chì sò mischiati cù granu. Quì abbandunonu nettie, u dente leone. Vitamini farmutichi per broilers "Aminovital" sò aghjuntu à l'acqua di l'uccelli. In a cumpusizioni di l'aminidià è tutti l'elementi traccia necessarii. In a preparazione "Chiktonik" un cunghjettu di pruibitichi, hè adattatu per i pollitti è e persone adulti.

Cumu furnisce i broilers per un rapidu creatu?

Pi ripiglià u crescità di l'uccellu è prupone un alimentu savuroso, manghjà aiutà i supplementi di vitamina, mischju cù stimulanti. L'stimulatoru di creazione per broilers "Microstymulin" aumenta l'immunità di l'uperu, hè strumentu cum'è una droga preventiva contru infizzioni di tutti l'urighjini. "Avesstim" spray, è perchè impediscenu più e malatie di l'aire.