Chì ùn pò micca esse fattu nantu à a Trinita?

Questa grande festa di a chjesa hè cilibrada da parechji di noi, tradizione chì anu persistatu durante parechji seculi in una fila, determinate ciò chì pò, è ùn pò micca esse fattu nantu à a Trinita . In questu articulu, discurremammu in infurmazioni chì pirsiculi sò assuciati à queste festa, è cumu si spiegà.

Chì ùn pò micca esse fattu in a Santa Trinità?

U primu prublemi hè cunnessu cù u travagliu in u giardinu o in u giardinu, hè struitu chì in nisun casu ùn saria di pianta, sputiche o ghjuchinu i pianti, cum'è dopu avè da cumincià à murite è murite gradualment. A Trinitati hè un grand festa, è in quellu ghjornu, secondu i leux bíblici, unu deve esse felice è entretèncome, è ùn ùn inspirarvi cun u travagliu.

A secunna prubbidazione cuntenenu a diversità di l'affari di a famiglia, questu, lavatu i piazze, lavare, limpieza generale è altre cose simili. Di sicuru, i pratiche dopu à a cena o à a cena ùn sò micca pruibitu di lavà, ma ùn ci hè bisognu di prugrammu di prughjetti di casa di più seria. I nostri antenati crèdenu chì, se ti cuminciamu à lavà i piani in questa festa, pudete scaccià tutti i cose boni da a vostra casa - a felicità , a salute è a prosperità, per quessa ùn pudete micca esse da a Trinita in secca cumminzioni populari.

Inoltre, i signali di u populu in a Trinitati dicenu chì hè impussibile acquistà un haircut, lavate i vostri capiddi o tenienti u to capelli in quellu ghjornu, perchè dopu sti prucessi, i ricchi accuminzanu a scratch o fallenu. Tuttu ciò chì hè assuciatu à a guidazione di a bellezza, per esempiu, l'usu di diversi mascarati o capiddi, visitando un beautician o manicurist hè megliu per posponà finu à l'oghje ghjornu. Molti argumenu chì se viola sta pruibizzioni, u risultatu di u prucedimentu apucatu à ottene a bellezza hè improbabile per piace per voi, ma esse o veru o micca hè micca cun più cunnisciutu, postu chì ugnunu hà u so propiu opinione annantu à questa mena.

Chì ellu ùn pò micca esse impegnati in a Trinita, cusì hè a pesca o a natazione in l'acqua. In questu ghjornu, sicondu i signi tradiziunali accumincianu à i sirene persone è l'acqua, puderanu arrugarà u pescatore o battinu à u fondu, o temeranu. In i tempi antichi, i persone crescienu chì, si una persona si piglia in bagnata nantu à a Santa Trinità, o duvè o duvere, o se rinviu sicuru, hè un sorcerer o una bruixa, chì l'spiriti maligni ùn tocanu, solu perchè ellu sia. Pi cririri o micca pi tali règuli dipende nantu à a vostra vista persunale di a vita, ma a iglesia stessu ùn denega a presenza di sirene è altri rappresentanti di l'spiriti maligni da i racontu folklanti, è ùn ùn impone una spiegazione diretta à a pesca è in l'acqua.

Se parlemu di a pusizioni ufficiali di u cleru, dicenu chì da a matina di questu ghjornu, deve definiscemente a visita in a chiesa, difendu u serviziu, è fendu candele in a salute di tutti i nostri parenti è l'amichi. Hè difisu u tristu di quellu ghjornu, dispunì qualcosa cum'è una tabella in memoriale, ùn viaghjate micca in u cimiteru, perch'elli paganu omaggiu a memoria di famigghiei mortu ci sò certi ghjorni, è a Trinita ùn hè micca appartitu à elli. In questu vacanzi secunnu a Bibbia, u Spìritu Santu hà vinutu à i discìpuli, è questu hè una occasione di gioia, è micca per dispunità, hè per quessa Trinità ùn pò micca fà nunda da chì ùn porta micca a felicità è a satisfaczione. U peccatu di disprezzu hè cunsideratu cum'è unu di i più peschi, è hè duie verse cunnuscenza per esse tristi è suffreghje durante a festa grandi, perchè se sì u creditu, pruvate à cumpagnie stu ghjornu cù una felicità è divertente.

I rapprisentanti di a chiesa recomendarani à copre a tavola festiva dopu à u serviziu, cuglia amici è parenti dopu à ellu è divete, è micca per cumemurazione di quelli chì anu morse. Sicondu secunnu a Bibbia, per pacà un ghjornu di cummemorazione nantu à sta festa hè un gran peccatu, ùn hè micca fà fà bassa. A strada, se ùn pudete attendà u serviziu, pudete leghje a preghiera di ringraziu in casa, hè ancu una manera di spressione di gratitudi à Diu per tuttu u bonu chì ellu hà datu in questa vita.