Nature Reserve Motitang Takin


Butane - un paisanu di misteriu veru, in cerca di una risposta à quale pudete truvà molti impressioni è emozioni pusitivi. Hè sorpresa, a so capitale hè un furmulariu completamente diferenutu - in i carrughji di Thimphu ùn trovi micca moltu di vende in pratiche di cummunitori chì ùn serebanu per piglià u so travagliu in l'uffiziu, ùn sò micca signalimenti brillanti di e butteghe è i clubs rougoschi. A pupulazione lucali ùn si caghjà micca lamentatu di a miseria è di i prublemi, ma simplici per a felicità normale in a so intelligenza. Trà i culori di i tradizioni folklori è a culinaria , frà l'incantu di i monti è i boschi, frà l'abbundanza di i monasteri buddii è i so santuati, pagà una prisenza à a riserva naturali unica di Motitang Takin in u core di a capitale, chì hè dedicatu à l'animali naziunali di u Butanu.

Qualchi elementi interessanti

Takin hè un animali stupidu, quarchi cosa cum'è una capruna di muntta. Oghje, a so pupulazione hè vicinu à l'extinzione. Una funzione curiosa hè u fattu chì era questu animali chì i Butanichi elliu cum'è u so naziunale. È ùn hè micca surprisante, perchè u so habitat hè u verde di a furesta di l'Himalayas orientali.

In vista di sta situazione negligente, in u 2004 in a capitale di u Bhutan Thimphu una riserva naturali unica chjamata Motitang Takin fù creatu. A so cumpagnia principali hè di prutege a pupulazione di tacnics. Per questi animali, i cundizioni più cuglieri sò creati quì - e chjassi o cume alcune in u mini-zoo sò cunsiderate inacceptable. Takins passanu liberamente per u territoriu di a riserva, a zona di quale hè di 3,4 ettari, è per i turisti furnise cù siti speciale designati per assicurà l'observazione sicura.

Curiosamente, ma in tempu passatu questi animali anu manatu solu per surprise, ma ancu per amuse. Quandu u Re di Bhutan hà cunsideratu chì era tortu per piglià impegni chjappi in u quadru di u Budismu è urdinò d'apre a tutte e porte di a riserva. Eppuru, quelli, à u turnu, ùn caccionu micca in i boscari, ma simprendu solu per andà da i strati di a cità in vicinanza di u mini-zoo. Dà dita domestica è cumpagnia, u re assicurò a so cuscenza, chì permette à sti animali di guidà a vita tranquilla è medita in u territoriu di a riserva di Mothitian Takin.

In più di u takin, ci sò i sambar indiano è muntjaks da u genus di u cervu in u park. In ogni casu, una vita nutata è medita hà purtatu à un novu fasce - questa hè l'obesità di l'animali. Ora l'amministrazione di riserva activamenti cerca una modu di risolve questu problema.

Ci hè un regnu strettu per i turisti in a riserva Motitang Takin in Bhutan . Hè strettament pruibitu di furnisce è scanticate l'animali, è hè ancu discouragé à affruntà impurtentamenti o di permette à i zitelli accessori. Per i gruppi organizzati di turisteri, ci hè una occasione di piglià una guida chì deve sapè assai cuntadore di un'incerazioni divertenti è legends assuciati cù accaduti.

Cumu ghjunghje?

A riserva di Monitang Takin si trova intra i limiti di a cità di Thimphu, puderete arrivà cù un taxi o un autobus d'excursion furnit da u vostru tourista operatore.