Innauscia di u zitellu

Por desgravate, in u mondu mudernu, ci sò spessu situazioni chì i genitori vulete formalizerà u rifughju di u zitellu. Ci hè parechje mutivu chì prumove i purtà à piglià un passu. Ma se a decisione hè stata prublema per finale, serà utile per avè acquistu di u partitu legale di questu mumentu è apprenu a formalizate u rifiutu di u zitellu.

U codice di a famiglia pruvisa ùn furnisce l'articulu "U rimette di u zitellu". In fattu, sicondu a lege, hè impussibile abbandunà u zitellu. Inoltre, i genitori hanu u dirittu di scrivite una petizioni per u rete di u zitellu, nantu à a basa di quali ellu perderanu i so diritti parenti.

A rinunzzione di i diritti à u zitellu ùn volenu micca liberazione di i funzioni. Se u so babbu o mamma decide di abbandunà u zitellu, ùn sò micca esitati legalmente di l'obbligazione di participà à u so procès di crianza è furnisce supportu materiale.

Innauscia di u zitellu da a mamma in l'uspidale

Sì a donna hà fattu sta decisione, hà da scrive un affirmazioni annantu à u rifutu di u zitellu in l'uspidale. In questu casu, tutti i ducumenti sò trasferiti da a casa di maternità à l'autori di tutela, è u zitellu hè colpi in a casa di u zitellu. Cù l'abbandunatu voluntariu di u zitellu, a mamma ùn la private di i diritti parenti per sei mesi - per legenda, hè datu u tempu di penserà è, forsi, cambia a so decisione. A fine di stu periodu, un guardià pò esse numinatu à u zitellu.

Sì a mamma ùn hà micca pigliatu u zitellu da l'uspitalu, dopu à a decisione di l'autori di tutela, u patri, in u primu locu, hà u dirittu di piglià u zitellu. Sì u babbu, ancu, ùn porta micca u zitellu, in seguitu stu dirittu hè ricivutu da aviani, aviani è altri parenti.

Deprivazione di i prublemi parenti hà presa sei mesi. Duranti stu periodu, u zitellu hè in una istituzioni statali.

Abandonement di u zitellu da u babbu

U rifiutu di u zitellu da u babbu hè fattu in u tribunale. Sì u babbu decide di abbandunà voluntariamente u zitellu, deve esse scritta una appurtà appiccicata da u nutru. In ogni l'attu nutariliu, u genitoriu hè furnitu cun un sample di u forme di rejetiu di u zitellu. U rifirimentu notarile di u genitori di u zitellu hè sottumessu à u tribunale, è u ghjùdice decide à a privazione di i dritti parenti.

A donna pò pruce per a privazione di i diritti parenti di u babbu in i seguenti:

I punti di supra, troppu bassi per denegà i diritti parenti di a mamma.

Un patri privatu di i dritti parenti ùn hè micca esente da l'obbligazione di pagà pensone. Se u zitellu da quale ellu hà rifiuttu l'adopru d'una altra persona, in questu casu tutte e funzioni sò assuciati à u patri adoprubile, è u babbu biologicu hè liberatu da pagà manutenzione.

Solu doppu privà u babbu è a mamma di i dritti parenti, l'autori di tutela puderà stabilisce guardiastru per u zitellu. Inoltre, solu dopu à a decisione di u tribunale, u zitellu ponu adoptaru.

Innauscia di u zitellu adoptatu

Sicondu u Codice di Famiglia, l'adopatori sò intese à l'altri diritti cum'è i genitori in tuttu. Cusì, se l'adopraru hà fattu a decisione di ricusà un figghiu adopciutu, un pruduttu simile per a privazione di diritti hè realizatu. U adopru, cum'è u genitori, in questu casu ùn hè micca liberatu da e funzioni.

Razzione di ricusà i zitelli

Sicondu statistiche, a maiò parte di i genitori rifieghjanu i so figlioli in l'uspidale. U mutivu di stu fenominu hè spessu l'incapacità di furnisce materially à u zitellu, a riluttante di u patri di a so rispunievule, l'età di a ghjurnata era massa ghjusta.

In altri casi, basta chì a privazione di i dritti parenti di i genitori di alcoli è di addicti di droga hè fatta.