Dati di u maestru in kindergarten

Quandu u tempu di darà u zitellu à u kindergarten, ogni mamma hè preoccupata per chì u zitellu senti in a nova squadra. E depreza principarmenti annantu à i educatori chì travagghianu. Ma l'attitudine subjectività à u vostru zitellu hè una cosa, è i dritti di un maestru in un kindergarten hè un altru. Nuddu pò esse forza l'omi di giardinu à amà u vostru zitellu, ma i principali diveri di l'educatore sò normi legislati di cumpurtamentu in situ situ specificu. U so cumplitamentu pudete dumandà curaghju.

Tuttu ciò chì hè cumprinneru in funziunalità di l'urdinatore hè prescribed in a so descrizzione di travagliu, u cuntrattu di u travagliu è e prublemi sanitarii è epidemiulogichi di SanPin 2.4.1.2660, chì sò imposti nantu à l'istituzioni prefranica. Hè a conclusione: l'obbligazione ùn hè micca stata in u documentu - l'educatore ùn hà micca bisognu di rializzallu.

A rutina ghjurnata in a kindergarten

I travaglii di u ghjurnale di u caregiver come from u primu minutu dopu chì a ghjurnata di travagliu hà iniziatu. Anu accettate tutti i zitelli chì anu venutu à u gruppu, parranu cù i so parenti nantu à u benessivu di i pupulati. Se ci si ponu esse dumande nantu à a salute o di cumpurtamentu di u zitellu hè dubbiute, u pruvenzadore deve cuntattà u pruprietariu. Un zitellu cù suspetti di una malatia ùn hè micca permessa in u gruppu. Se ùn avete micca l'uppurtunità di piglià a casa da i vostri parenti, u zitellu hè isolatu da u restu di i zitelli.

U tema di nutrimentu ùn hè micca pocu più agutu. Ùn hè micca sicretu chì u picculu neuhochuhi spissu refuse à manghjà. L'urdinatore averà aiutà u zitellu "putenza" a parte, è in a manghja i zitelli sò deve esse supplementati, perchè ùn tutti ùn poni micca borsa indipindente.

Durante a ghjurnata travaglia, i educatori devenu accurtà u cumpletu di u regnu di u ghjornu , classi, camini . In a manghjatoghja, i ghjurnali di l'osservazioni sò abituati. Per i vacanze, l'educatore, cù l'aiutu di un furasteru d'educazione fìsica è un musicista, preparanu preparativi di matina, organizanu l'oziu per i zitelli.

U sonnu di ghjornu hè un tema separatu. L'educatore devi truvà un accostu per tutti i zitelli. Toddlers chì sò sensibbilamenti ripiattati è per un longu tempu dormenu, pusonu prima, è svegliate l'ultime. A sunnilla hè sempre tutela da un tutore o un babbone (assistente). Lassà i zitelli unattended!

E chì deve u gugliero per un passaghju? Certamente ùn si ponu nantu à un bancu è parlà cù i culleghi! I zitelli bisognu di urganizà ghjochi esterni, cumu a participanu à a migliurà di u territoriu, cumu stipulatu da u prugramma di un gruppu d'età specificu.

Perchè i educatori travaglia in cambiassi, dopu prima di a fine di u ghjornu hà intesu guvernerà u gruppu in modu è trasferendu i pupulati à u sicellu tutore nantu à a lista.

Dràtiri "Invisible"

L'esercitu, a respunsabilità, a sensibilità, a capacità di truvà un accostu à qualsiasi zitelli hè distanti di tutte e qualità chì un educatore mudernu duverà esse un veru prughjettu valevule. U travagli pedagogicu precisa una constant migliura di e cumpetenze prufessiunale, l'interazione cù i genitori è l'altri impieghati di u kindergarten. E quantu parechji documenti per guardà ogni ghjornu! Consiglii pedagogichi, associazioni metodoluggistichi, diversi cuncorsi, esibizzioni di l'opzioni di i zitelli, riunioni parentale sò veramente un travagliu titanicu chì meriteghja rispettu.

Quandu si làcenu à u caregiver chì ùn hà micca vistu chì u to figliolu era purtatu u so sapellu cusitu in a perna, pense à u fattu chì ci sò 20 o più di elli in u gruppu. I responsabbili sunnu funzioni, è l'attitudine umana hè sopratuttu, perchè hè cù questa persona chì u vostru tesoro passa a maiò parte di u tempu.