L'educazione di ghjesu di i zitelli di età in furmagliu

I maestri spessu parranu di l'impurtanza di l'educazione di ghernu pè i zitelli in prighjilly. I prublemi di u sessu sò più urgenti. In a società moderna, l'omi sò dèbbuli è indecisivi, incapaci di cumpetenu u rollu di capu di a famiglia, tanti donne pusonu stu pesu in i so spalle. Anu aghju fattu più aggressivu, ùn hè più surprised à vede nêmane cù una buttiglia o un cigarette, chì ghjuranu à una matta o battre. E i cugnomi sarani cobardi, incapaci di prutezà micca solu a donna, ma per elli. U mutivu di questa era a mancanza di attente à l'educazione di giovani di i zitelli.


Perchè u trattamentu di genere per l'upbringing so important?

Ogni ziteddu ghjughjenu 2-3 anziani sente com'è un omu di un certu situ sessu. U cunsulidazione finali di rolli di genere si metti da sette anni. S'ellu duru stu periodu, u zitellu ùn riceve educazione curretta, in u so discorsu i diferenzii trà i sessi sò borbone. In u futuru, ùn deve più u pudendu rializà u so rolu in a società. Da quì, parechji ochji fugliate anziani è femine effeminate più alivi è aggressivi. I donne ùn volenu micca averebbe figlioli è omi - per esse responsabilità à a famiglia. Dunque, i psiculoghi eranu di parlà di l'impurtanza di l'educazione di ghernu di i zitelli in prelogu.

Ùn hè micca un novu strategicu in pedagogia. Longa siccomu i zitelli sò stati cunforme cù u so sex. Da l'età di trè, i picciotti èranu sottu à a tutela di tuturi o unchi, è in famiglie campagnoli aiutanu à u so babbu. Li fimmineddi èranu cunduti da mamma, avè è babbu, insignava cunduzmente e manicuresi. Ma in u 20u seculu pedagogia principia à pagà più attente à a psicologia di u zitellu è a funzione di u so sviluppu, secondu l'età. E funzioni pedagogichi sò stati presu da i educazioni culturali. È solu e donne travagliate. I zitelli anu cuminciatu à fighjendu a stessa manera, perchè hè cusì cunvenutu. Ma in l'ultimi anni, i psiculogisti anu pruvatu ciò chì longa cunnisciutu di i nostri babbi.

Differences between boys and girls

  1. Ci sò parechji discordati. I ciucciate sò più sviluppati u hemisferiu da u ghjornu, perchè cumincianu à parlà prima è sò più faciuli per capisce a qualunche informazione.
  2. T'hà temperamenti diffirenti. Li mutivi truveranu più difficiuli di calmassi è amparà à spressione emozioni correctament, sò più eccessibili è fisicamenti forti.
  3. Hè capacità prufessiunarii. In i picciotti, a manu hè detta in u sviluppu di e zitate in qualchi parte di un annu è mezzo, perchè hè più difficiule per elli à fà u bonu travagliu pulitu.

L'educazione di ghernu in a pre-school

In l'istituti prémanistichi muderni ùn ci hè micca un accordu diversu per i zitelli è i carusi. L'ambienti di sviluppu in u gruppu hè creatu da una donna, per quessa hè più centru in i zitelli. Spessu hè difficiule per i educatori à capiscenu i picciotti, i so prublemi è e cause di a disubbidenza. Per quessa, l'uggettu di l'educazione di ghernu in a kindergarten hè di furnisce un accordu diverse à i zitelli è i carusi. A diffiurtà hè chì prima ùn anu micca attentatu à questu, è avà ùn sò micca quasi nisuna materia in nant'à stu tema.

In chì direzzione avemu bisognu di un accenti diffirenti?

  1. Training. I nivelli facilmente percecule l'infurmazioni nantu à l'ore è i carusi per e carattaristichi di l'attività di u core, più persunale visualizatu. Hanu bisognu à tuccà u sughjettu è cunzidenu di ricordu di ciò chì hè.
  2. I so lezioni di musica ci hè bisognu à esse custruitu nantu à a diferenza in a percepzione siculogica di i carusi è di e donne.
  3. Un accentu in generale hè realizatu in l'attività teatrale nantu à a distribuzione di roli.
  4. A più o menu diffirenzii trà i sessi sò stati cunsiderati in l'educazione fìsica. Siccomu i picciotti sò più mobile è hardy, hè impurtante per elli à dà exercitu più complexu.
  5. Hè megliu organizzà a educazione di giogaria in u ghjocu. L'educatore cresce à creà in u gruppu separanu e zoni di ghjocu per i carusi cù designatori è scrive, è pè e ragazze cun dollari è i piatti. Hè necessariu per insignà à i zitelli par distribui roles in rolu i partiti di rolu è di cumportanu d'accordu cù u so genere.