Beads from cendizzioni di muntagna cù i so mani

Fighjà un perli da u rowan cù e vostre mani hè assai simpaticu è eccellente, se ùn avete micca pruvatu à fà cum'è stile, pudete avè u prucessu. E furtezza di a carna muntagna sò assai stilichi è insosiche, invece, sicondu i signali di pezzi, perdi di a cima di a muntagna, pruteghja l'ochju perchè, è in i tempi antichi credivanu chì dani bellezza di e zitelli. Allura sti perdi anu avutu parechji vantaghji, è ùn avemu micca esse citatini chì e grappi da a carna di a muntagna saranu un adornu ecologicu.

Perchè ellu viaghju? Ci hè parechje bundite bundite chì puderebbe maravigliosu in bè è ùn sò solu pruduttu per questu pruduttu, perchè i so biscotti sò durdi è ùn spunta micca in u momentu più imprezzatu, perchè ùn avete micca de pinsà di a robba. Inoltre, cum'è l'annunziate, a carna di muntagna, sicondu i segni, aghjunghjenu bellezza à i zitelli, è in a carna di muntagna di a muntagna hè una "femina femina". Rowan hà un'effettu pusitivu in a sexualità, averacannusi in e donne di l'età di Balzac, dannu a forza di e donne.

Allora, cù e qualità di rowan figuretu, è avà avemu a prumuvera cumu per fà un perli da a carna di muntagna.

Artighjanatu: perli da a cinti muntagna

  1. Prima hè bisognu di racogli. Puderanu megliu à a fini di l'aostu o di prima settembre, quandu i foglie di a carna di muntagna sò sulidu è luminoso. U numaru di latti, sicuru, depende di quandu hè u colpu che avete fà. Ma tenite in mente chì sti chjassi avessi boni boni, se ci strappassi u circondu per u collu, almenu cinque volte, o megliu volte ochese à ottu oghji, perciò hè megliu per fà più largu.
  2. Dopu ci hè bisognu di scambià a rowan, sguassà i rami è tagliati, affinchendu chì i frutte di cendizzioni di a muntagna cumincianu à s'assumiglia cunte strade.
  3. U passu prossimu hè di cullà in assembleie i perli. Per fà questu, pigliate un fille forte, preferibbilamenti rossu, perchè quandu i foglie secconi, ùn hè particularmente notevili. Hè megliu per piglià u filu più veramente, per ùn avè micca attachete pezzi più tardi, postu chì i nòguli vi disturbanu. I bacchi sò roscati in i cuttings. String-them carefully, so da ùn dannu a fila di i baga.
  4. Dopu qualchì parechji ghjorni dopu avè fattu i perli, i frutti di pudete seccu un pocu è per questu quì ci saranu brecchi ciàvuli. Per disperse di elle, ghjustu ghjustu i perli. A fine, sicuru, i frutti se secchi à u locu, cusì sti peri ci sò di pocu tempu, ma in principiu, ancu in u sicuru, sti zziii si pareanu assai interessanti.

Eccu avete amparatu à fà cumu un accessori interessante, cum'è perlems rowan, chì diventeranu un scontru spusatu è eleganti di u collu.