Cumu fattu un carta di diamante?

À u primu sguardu, a question sia insanely. Quale hè chì u paparu è u diamante hanu da fà cù questu? - avete dumandatu In fattu, sta artigianatu avete assai, pò esse adupratu per di decorarse qualcosa, è ancu per i ghjurnati - per esempiu, u zitellu vole di ghjucà un ghjudiziu o un miner. Ma u più impurtante hè chì questu puzzle cumprirà perfetterà u moffezzu è a mutilità di u ditto di i figlioli è di l'adulti.

Cumu fà un diamante fora di carta

Fate un diamante fora di carta - ùn hè micca un fattu faciule, avemu avisatu una volta. Hè assai difficiule di sviluppu, cume calculà è raghjone un mudellu per un diamante. Ma tuttu questu vi evitari, perchè ci hè digià un scopu preparatu per un diamante fattu di carta.

Avèndulu, u restu di u prucessu pare pare pare piace. In modu, stu diamante di carta hè una versione simplificata di Satoshi Kamiya - l'arti d' origami nurmanna, in quale tutti i figuri di pezzi sò simpliciamente capistri. Questa occupazione, di sicuru, ùn deve micca una gran maestria è perseveranza.

Ma per avà avemu a prutezione di ciò chì hè simplice. E cuminciate cù ciò chì impremenu è currezi currettamente di u schema di diamanti, po esse - trasfiriu a carta culurata. In u risultatu, nantu à carta, avemu solu cù traversu di scatuli. Perchè avemu avemu necessariu liri di rippliaghju, hè necessariu, esse bisognu è cun cura usendu un capu, agulla o lapis per trasfiriu à un diamante futuru.

Appena, volta u mudellu è cumincià à dàvule nantu à e rotuli marcate. Cù l'aiutu di cola-pencil hè necessariu di cola cù primu un soltu, da quì da a pezza u prossimu è cusì un cìrculu, finu à chì u pruduttu finali ùn sera micca.

I diamanti finissenu sò pene per un attachete di fille nantu à l'arbre d'annu o solu decoru cù un locu. E pudete adupirà cum'è boxes per i rigali picciotti - per esempiu, assai uriginale in un casu tali si mette un anellu cù un diamante.