U vostru nome veru hè Diana Melison

Diana Melison - Modellu Russu è iniziante Dj. Ora a so attività hè in u piccu, a zitella pruduce assai di u subject of filming. Ùn hè maravigghatu, perchè à a so persona, i fannini mostranu un interessu aumentatu. Unu di i misteri di a zitella hè u veru nomu di Diana Melison, perchè ottene fama sutta un pseudonimu forte.

Chì hè u veru nome è di apiami di Diane Melisson?

A zitella nasciu in San Petesburgo u 13 di jinnaru di u 1993. U veru nomu di Diana hè Anna Volkova. I so paisani di a zitina sapanu pocu, perchè ùn hè micca ella, nè nisun altru ùn face micca infurmazione nantu à elli. Sò cunnisciutu solu chì Diana hè ucrainu da a naziunalità. A zitella criscinu in San Petesburgo, parechji volte ch'edda duvitava trasfurmarà l'scole, ma Diana Melissa stessu dici chì hà sempre amparatu bè. Dopu l'agenza, aghju intrutu in u dipartimentu di u tempu di SPbGUDT induve sò maestru maestru di a prufessione di capiscore-economista.

Carrera di Diane Melisson

Diana Melison hà iniziatu a so pruduzzioni di mudelma in u 2011. A zitella participeghja in tineglie di diversi temi, in ogni casu a popularità basica chì hà ricivutu in modu di linu, è ancu u mudellu di ritratti in u stilu di nu nude .

In una basa persunale, Diana ùn coopereghja micca cù qualsiasi agenza, ella sceglie propositi di filmi è attends castings. In ogni casu, a maiò parte pò esse vistutu in photoshoots di u famosu in Russia fotografu in u stilu di SWAG Alexander Mavrin (Mavrin).

U successu in a professione di mudeli Diana Melisson hà purtatu a so magnificenza. Cù un altu di 169 cm, a zitella pesa solu 45 kg. E sò pruporzioni sò vicinu a ideale: 87-58-88. Sicondu a chjera ella, ùn hè mai risposta à l'aiutu di i surgeux plastichi per migliurà l'aspettu, ma spessu ella hè sospetta. Dopu tuttu, Diana hà un beddu pezzu di terza grandi. Diana Melison hà parechje capelli uce marrone scuru è occhi marroni. Hà cagiunni espressi assai suffriri. Tuttavia, a zitella ùn hà micca fattu tatuaggi. Hè solu tintes e cigliu cumu toccu, per esempiu, prima di sparà.

Leghje ancu

L'orgogliu particulari di u mudellu hè causatu da i so tanti tatuaggi, chì ùn ùn vacilò di dimustrà in l'estremità in e dettori. Ci hè 8 disinni nantu à u corpu di Diana Melison, è "stuffed" u primu tatuu quandu avia sulu 17 anni.