Vacanze 9 maghju

9 di marzu di u ghjornu di a Vittoria in Germania in a Gran Guerra Patriòtica di 1941-1945. À a fini di aprili 1945, a lotta per u Reichstag, u 1 di maiu, i suldati russi cresciaru u Banner di a Vittoria annantu à u Reichstag, u 8 di maiu, fù firmatu un attu di cedimentu incondizieali di l'Allemagne. A guerra siverzia, chjamata dinata a Siconda Guerra Munniali, hè finita.

A festa accuminciau a cilibrarà immediatamenti dopu a guerra, in u 1945, ma pi assai tempu a celebrazione di u 9 di mortu era modesta. Vint'anni dopu, in u jubileu in u 1965, stu ghjornu hè statu inoperattivu è cilibratu hà diventatu più largu.

Tradizioni di celebrazione

In u maghju, festighi solu i vitturi - veterani di a guerra. Tradizionalmente, in a memoria di a Gran Vittoria, i desvolopi sò in città Russa. A principal incantata u 9 di maghju hè in Piazza Red in Moscou. Hè stata prima u 24 di giugnu di u 1945, è da tandu hè statu invariabilamenti esse guidatu cù a participazione di parechji tipi di truppe, cù l'usu di l'equipa militari.

Cumpliement celebrate u 9 di maiu in l'eroi città di Sevastopol. In questu ghjornu in a cità un spiagge di doppia - u 9 di maiu di u 1944, hè statu erudicatu liberatu da i fascisti.

U ghjornu di a Vittoria, veterani è veterani di guerri si ncontranu, anu torna è anch'elli ricordate l'anni di a guerra, visitate i siti di a gloria militare, i fossa di l'amichi persi, e mette in munumenti.

A vigilia di u 9 di maiu, i scole organizanu junti entre veterani è i zitelli. Veterani cuntanu à i studienti di a lotta, nantu à i manifesti è a vita di questi trani anni. Ogni annu, u nùmeru di participanti è e testevanu di a guerra hè diventendu, ma a memoria di elli hè immortalizata in letteratura, musica, architettura, in memoria di u populu.

Vacanze in Russia è in Germania

9 di nanzu in Alimagna ùn hè micca celebrata. In questu paese, o ancu in altri paesi europei, i celebrazioni sò u 8 di maiu - u ghjornu di u liberu da u fascismu è u ghjornu di ricordu di i prigiuneri di i campi di cunfruzione.

In Russia hè veramente un nativu, amatu, bello è toccu di vacanze, chì, sperendu, vi esse sempre, è ancu a memoria di a Gran Vittoria. U 9 ​​di maghju 2013 avemu celebrari u 68 anniversariu.